سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی 2014- برزیل؛

اظهار نظر چهره‌های مشهور مراسم قرعه‌کشی

سایت فیفا در بسته ویژه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل اظهارنظر چهره‌های مشهور فوتبال جهان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت فیفا، در شرایطی که زمانی به آغاز قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل باقی نمانده ، چهره ی مشهور فوتبالی دنیا که به عنوان نماینده در مراسم قرعه کشی حضور دارند به اظهار نظر پرداختند.
 
**زیدان قهرمانی با جام جهانی 1998 به همراه تیم فرانسه
 
وقتی که من به برزیل فکر می کنم، واژه ای گروه یا خرب به ذهنم می آید، برزیل یک کشور فوتبالی است جائیکه بازی‌های جام جهانی در آن باید انجام شود از زمانیکه من بچه بودم  برزیل الهام بخش من در فوتبال بود وقتی که ما در خیابان یا هر جای دیگری به توپ ضربه می زدیم، وانمود می کردیم که یک بازیکن برزیلی هستیم.
 
** لوتار ماتئوس به قهرمانی در جام جهانی 1990 با تیم آلمان

 آلمان شانس بالا کشیدن خود را در جام جهانی دارد؟ پاسخ این است، حالا یا هیچوقت...  
 
**خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی شیلی
 
این مسئله که بگوییم ما به جام جهانی آمده ایم تا بر برزیل پیروز شویم، و جام  را بگیریم اندکی بی احترامی به تیم پرطرفدار بزرگی مانند برزیل است، اما این باعث نمی شود که ما شگفتی در این جام نیافرینیم ما هدفمان را آماده کرده ایم.
 
آیا طرفداران شیلی از شما انتظار زیادی دارند؟ بله، تا اندازه ایی، چرا که آنها باعث شدند ما در اینجا حضور داشته باشیم.
 
**فابیو کاناوارو، قهرمانی در جام جهانی 2006 با تیم ایتالیا
 
 وقتی که در رئال مادرید بودم، با ایکر کاسیاس در مورد نسل فوتبال اسپانیا که استعداد فوق العاده ای داشتند صحبت کردم، اما آنها مجبور بودند، کارهای نا خوشایندی را برای بدست آوردن بعضی از چیزها یاد بگیرند و آنها آن را انجام دادند.
 
**لویس فن گال، سرمربی تیم ملی هلند
 
من همیشه به دنبال فوتبالیست هایی هستم که به سیستم من نزدیک باشند و بتوانند خود را با آن وفق دهند اما انتخاب کاپیتان کاملا متفاوت است، سن و سال خیلی مهم نیست، داشتن شخصیت قوی، مهم و ضروری است،‌ در بارسلونا کاپیتان تیم از همه تجربه بیشتری دارد، زمانی که در بارسلونا بودم پپ گواردیولا را کاپیتان تیم کردم، اما او ابتدا قبول نکرد و به او گفتم هم اکنون نوبت تو است که به یک لیدر بزرگ تبدیل شوی.
 
بیشتر از این با او صحبت نکردم، اما هم اکنون فکر می کنم او منظور من را کاملا متوجه شده است.
 
** کافو، قهرمانی در جام جهانی 2002 به همراه تیم برزیل
 
یک فینال جام جهانی می تواند با جزئیات کوچکی همراه شود، اما چندین فاکتور به طور معمول با هم، یک تیم را به جام قهرمانی نزدیک می‌کند.
 
 **جف هرتس بازیکن تیم ملی انگلیس، قهرمانی با تیم انگلیس در جام جهانی 1966
 
اگر می‌خواهید بدانید فوتبال از سال 1966 تاکنون تا چه اندازه تغییر کرده است با یک مثال می‌گوییم: شب قبل از فینال جام جهانی 1966 ما همگی به سینما رفتیم، 21 بازیکن به اضافه مربی و کادر فنی، پیاده  از هتل راه افتادیم ، نشستیم و فیلم را نگاه کردیم در حالیکه بستنی می‌خوردیم، در این فاصله سری هم به خانه زدیم، و هیچ خبرنگاری با دوربین در این فاصله وجود نداشت شما دیگر نمی‌توانید این کارها را انجام دهید.

انتهای پیام/

برچسب ها: جام ، جهانی ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.