سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیاهان را جایگزین لوازم آرایشی برای "پوست" کنید

پوستتان را هرگز فراموش نکنید این اخطار جدی است برای کسانی که نگران سلامتی پوستشان هستند و بایستی همواره مواظب آن باشند.

سوسن پارسا متخصص تغذیه و رژیم درانی در گفتگو با خبرنگار بهداشت ودرمان باشگاه خبرنگاران، گفت: برگ میوه‌هایی مانند آلوئه‌ورا، آناناس، نارنگی و لیمو و جوشانده آن‌  علاوه بر خاصیت چند ضد پیری که دارند می‌توانند جایگزین لوازم آرایشی باشند.

وی خاطرنشان کرد: برگ میوه‌ها و گیاهان، می‌توانند کمک بزرگی به داشتن پوستی سالم و صاف کنند.

وی تصریح کرد: خانم‌ها بایستی همواره لوازم آرایشی را خریداری کنند که در تهیه آنها از حجم زیادی از گیاهان مانند آلوئه‌ورا و بابونه ساخته شده باشد زیرا این نوع گیاهان تاثیر خوبی در بازسازی پوست صورت و از بین بردن جوش‌ها دارد.

وی اذعان داشت: اگر جزو افرادی هستید که در سالمندی و پیری به فکر زیبایی و جوانی پوستتان افتاده‌اید با روش‌هایی مانند میکرودرم و رادیو درمانی و پرکننده‌ها اثرات داروهای موضوعی را بر روی پوستتان افزایش می‌دهید.

وی گفت: در زمستان که حجم آلودگی هوا زیاد است پوست در معرض آسیب‌های زیادی قرار دارد که با لایه‌ای ضخیم از مرطوب‌کننده‌ها و ضد آفتاب‌ها باید مانع از ورود باکتری‌های آلوده هوا به پوست شویم.

وی در خاتمه گفت: افراد از این سنین همواره با مصرف میوه و سبزیجات و ورزش‌های روزانه و محدود کردن لوازم آرایش برای پوست می‌توانند جوانی پوست خود را در بزرگسالی تضمین کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.