سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فني شرکت راهسازي و عمران ايران خبر داد:

بازگشت "ماشين‌آلات عمراني جنگي" به چرخه اقتصاد کشور

ماشين‌آلات عمراني استفاده شده درطول جنگ به چرخه عمراني کشور بازمي گردد.

طاهرآبادي سرپرست فني راه معاونت فني شرکت راهسازي عمران ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه شرکت راهسازي و عمران ايران از سال 1371 تاسيس شد، گفت: استفاده دوباره از ماشين‌آلات عمراني که در طول جنگ استفاده مي‌شد از جمله وظايف اصلي اين شرکت به شمار مي‌رود.

وي ادامه داد: ماشين‌آلات عمراني که در طول جنگ مورد استفاده بود و امروزه عدم استفاده از آنها موجب نابودي آنها مي‌شد در اين شرکت در راه سازندگي موثر واقع مي‌شود.

طاهرآبادي در ادامه تصريح کرد: از اين ماشين‌آلات عمراني در راهسازي، جاده سازي و زه‌کشي استفاده مي‌شود.

سرپرست فني شرکت راهسازي عمران ايران در ادامه اظهار داشت: اين شرکت در بخشهاي راهسازي بزرگراه و آزادراه و همچنين راههاي روستايي و در بخش سدسازي و زه‌کشي که در گذشته کمتر انجام مي‌شد اين شرکت فعاليت مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه تاکنون دو هزار کيلومتر راه و آزاد راه و همچنين سد خاکي توسط اين شرکت در کشور صورت گرفته است، گفت: 30 هزار هکتار توسط شرکت راهسازي عمران ايران در مناطق کشاورزي از جمله خوزستان و فارس آبياري و زه‌کشي صورت گرفته است.

طاهرآبادي در خصوص برنامه‌ي آتي اين شرکت گفت: سرمايه گذاري و کمک به چرخه اقتصادي کشور و سياستگذاري بر پروژه‌هاي عمراني و راهسازي و همچنين طراحي در بخش راههاي کشور از جمله برنامه‌هاي آينده اين شرکت به شمار مي‌رود.

وي خاطرنشان کرد: اين شرکت با فعاليت سه دهه خود يکي از بزرگترين شرکتهاي راهسازي در منطقه خاورميانه به شمار مي‌رود.

وي در ادامه يادآور شد تمامي مصالح مورد استفاده اين شرکت داخلي بوده و تحريمها اثر چنداني بر فعاليتهاي اين شرکت نگذاشته است.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.