استاندار کربلا در بازدید از پروژه های مختلف تهران گفت: میدوارم این پیشرفت و توسعه ای که ایران و تهران دارد، برای عراق و کربلا هم اتفاق بیفتد و این دو کشور همچنان حافظ اعتقادات و سنتهای قدیمی باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، استاندار کربلا در بازدید از نحوه اجرای پروژه های مختلف در  تهران گفت: این اولین دیدار رسمی من از تهران است و این  شهر  نسبت به سفرهایی که من پیش تر بصورت شخصی داشته ام، تغییرات بسیاری بویژه در زمینه راهسازی و احداث بزرگراه ها، توسعه شهر، راهنمایی و رانندگی و ... داشته است.
 
عقیل الطریحی طی بازدید خود از پروژه های مطرح موجود تهران بویژه پروژه های آبشار تهران، دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان جوانمردان ایران افزود: امیدوارم این پیشرفت و توسعه ای که ایران و تهران دارد، برای عراق و کربلا هم اتفاق بیفتد و این دو کشور همچنان حافظ اعتقادات و سنتهای قدیمی باشند.
 
استاندار کربلا هدف از حضورش در تهران را برگزاری جلساتی با مسئولان شهری و استفاده از تجارب مدیریت شهری پایتخت در زمینه های راهنمایی و رانندگی، عمرانی و ساختمان سازی، فضای سبز و ... بیان کرد و اظهار داشت: این جلسات تجارب خوبی برای ما بدنبال خواهد داشت و در خصوص اجرای نظایر پروژه های قابل اجرای اینچنینی در کربلا، می توانیم بهتر تصمیم گیری کنیم.

عقیل الطریحی با اشاره به اینکه پروژه ای نظیر دریاچه شهدای خلیج فارس در کربلا نیز قابل اجراست، گفت: حدود 15 کیلومتری حرم امام حسین (ع) دریاچه ای وجود دارد که می توان با ساماندهی مناسب آن را به فضایی برای استفاده مردم تبدیل کرد. این موضوع از نظر فرهنگی به نفع جهان اسلام است و می تواند کار فرهنگی بزرگی باشد که موجبات ارتباط ملتها را فراهم آورد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: توسعه ، عراق ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار