سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه در هفته‌اي که گذشت

از انتشار اسناد قانوني دانشگاه ايرانيان تا حاشيه‌هاي حضور ظريف در دانشگاه تهران

مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.


سایت دانشگاه احمدی‌نژاد مدعی شد؛ هويت دانشگاه ايرانيان منطبق بر قانون است

سایت دانشگاه ایرانیان احمدی‌نژاد، اسنادی مربوط به موافقت‌های اولیه تاسیس این دانشگاه را منتشر کرد.


قدیری‌ابیانه: تاييد پروتکل الحاقي طبق قانون اساسي حق مجلس است

یک استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه تاييد پروتکل الحاقی طبق قانون اساسی حق مجلس شورای اسلامی است گفت: غربي‌ها همانطور که از معاهده NPT سوءاستفاده کردند، بيم آن مي‌رود که در پروتکل الحاقي نيز قصد سوءاستفاده داشته باشند به همين دليل قانون حق وتوي اين پروتکل را براي مجلس شوراي اسلامي محفوظ مي‌داند.


حاشیه‌های حضور وزیر امورخارجه در جمع دانشجویان

حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در دانشگاه تهران و پاسخگویی به سوالات دانشجویان با حاشیه‌های بسیاری همراه بود.



ظریف: کیهان نگوید غنی‌سازی در توافقنامه نیست

وزیر امور خارجه کشورمان در پرسش و پاسخ با دانشجویان گفت: کاخ سفید مجبور شده به روزنامه واشنگتن پست جوابیه‌ای بدهد که چرا واقعیت را به مردم نگفته، بعد شما به سند کاخ سفید استناد می‌کنید.


زارعی:  دولت باید بر ایده‌های جدید و استفاده از نسل جوان تمرکز کند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف با بيان اينکه دولت باید بر ایده‌های جدید و استفاده از نسل جوان تمرکز کند، گفت: بايد پتانسيل حل مشکلات کشور را در داخل و در ميان جوانان خود جستجو کنيم.


ترابي:  استکبار ستيزي دانشجويان امروز در جهاد علمي تجلي مي‌يابد

دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شريف با بيان اينکه جنبش دانشجویی امروز باید با جهاد علمی روحیه استکبارستیزی را حفظ کند، گفت" همانطور که رهبر معظم انقلاب به حل مشکلات داخلی و رشد درون‌زا تاکید دارند، دانشجویان و اساتید باید در این زمینه عملکرد ضد استکباری داشته و راه شهدای هسته‌ای را ادامه دهند.


نوروزي:  زماني جنبش‌دانشجويي عدالتخواهي را کنار گذاشت و به انجمني دولتي بدل شد

نشست خبري همایش "جنبش دانشجویی، 60 سال مرگ بر آمریکا" در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در دفتر اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد.


مقتدایی: مجلس از تعامل با تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای استقبال می‌کند

سخنگوی آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده با دریافت حساسیت نمایندگان تلاش می‌کنند تا تعامل خوبی با مجموعه مجلس داشته باشند و مجلس نیز از چنین روندی استقبال می‌کند.


بیانی: سفر مقام‌هاي ايراني به کشورهاي همسايه سدي براي نفوذ بيگانگان در منطقه 

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت گفت: سفر مقام‌هاي ايراني به کشورهاي منطقه مي‌تواند در بهبود روابط ديپلماتيک موثر بوده و زمينه نفوذ بيگانگان در کشورهاي همسايه را از بين ببرد.


صالحي: اجازه نخواهیم داد استکبار خون شهدای ما را پایمال کند

رئيس سازمان انرژي اتمي شب گذشته به همراه جمعي از معاونان اين سازمان به ديدار خانواده شهيد مصطفي احمدي‌روشن رفت و مورد استقبال مادر، پدر، همسر و فرزند اين شهيد بزرگوار قرار گرفت.


زینالو:  جامعه دانشگاهي و نخبگان مسائل را طبق فرمايشات رهبر معظم انقلاب پيگيري مي‌کنند

دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای با بيان اينکه جامعه دانشگاهي و نخبگان مسائل را طبق فرمايشات رهبري پيگيري مي‌کنند، گفت: با توجه به اینکه کارشناسان توافق‌نامه هسته‌ای را موفقیت‌آمیز مي‌دانند، باید دو طرف تعهداتی که بر سر آن به توافق رسيده‌اند را مورد بررسي قرار دهند.



عارف:  مقدمات راه‌اندازی تشکل صنفی اساتید فراهم شده است

رئیس بنیاد امید ایرانیان به مقدمات تشکیل یک تشکل صنفی اساتید در کشور اشاره کرد و گفت: بعد از برگزاری انتخابات اخیر جمعی از اساتید صاحب نام کشور تصمیم گرفتند با توجه به خلاء وجود تشکل صنفی برای اساتید، در اندیشه راه‌اندازی چنین تشکلی باشند که مقدمات این کار انجام شده است.


گزارش ۱۰۰ روزه عملکرد وزارت علوم

وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گزارش ۱۰۰ روز این وزراتخانه را در دو بخش «امور زیربنایی، با عنوان «تدوین برنامه عملیاتی» و «حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، فناوری، دانشجویی و مدیریتی» منتشر کرد.

 
داداش‌پور: اخراج، آخرین راهکار برای برخورد با دانشجویان ستاره‌دار است

عضو کانون دانشگاهیان با بيان اينکه دانشجوی ستاره‌دار می‌تواند محیط را با شرایطی که خود دچار آن بوده مواجه کند، گفت: آخرین راهکار برای دانشجویان ستاره‌دار اخراج از دانشگاه است که به تشخیص دستگاه‌های نظارتی و امنیتی صورت مي‌گيرد.


پورابراهیمی: توافقنامه ژنو مسیر را برای رسیدن به اقدامات بزرگ در حوزه‌ اقتصادی فراهم کرد

نايب رئيس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مذاکرات ژنو با طراحی مناسب جمهوری اسلامی ایران به موفقیت دست یافت، گفت: قطعا مذاکرات از اقدامات جدیدی است که در حوزه اقتصادی اثرات مثبتی خواهد داشت البته باید منتظر اقدامات عملی طرف مقابل باشیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، باشگاه ، گزارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.