سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

برگزاری نشست‌های مشترک با جبهه‌های مختلف یکی از اهداف اصلی جبهه اعتدالگرایان

دبیر جبهه اعتدالگرایان گفت: با انجام فعالیت‌ها و برگزاری نشست‌های مختلف قصد داریم تا نشست‌های مشترکی را به منظور رفع دغدغه‌های سیاسی و حزبی با جبهه‌های مختلف داشته باشیم.

"جمشید ایرانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاری جلسات جبهه اعتدالگرایان با فعالان سیاسی اظهار داشت: جلسات به صورت مرتب هر هفته میان کارشناسان و فعالان سیاسی در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.  
 
وی افزود: بحث و بررسی درباره انتخابات آینده، ساز و کارهایی که باید درباره آن اندیشیده شود و همچنین برقراری ارتباط میان جریان‌های شناسنامه‌دار از طریق برگزاری نشست‌های مشترک و کاهش اتهام‌زنی جریانات نسبت به حوادث گذشته از جمله موضوعاتی است که از سوی اعضاء مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.  
 
این کارشناس سیاسی درباره جلسه این هفته جبهه اعتدالگرایان گفت: رصد کردن اوضاع و احوال کنونی کشور و ایجاد فضای سیاسی کشور برای رسیدن به یک پایداری سیاسی اصلی‌ترین محور مورد بحث از سوی جبهه اعتدالگرایان است.  
 
ایرانی خاطرنشان کرد: با انجام فعالیت‌ها و برگزاری نشست‌های مختلف قصد داریم تا نشست‌های مشترکی را به منظور رفع دغدغه‌های سیاسی و حزبی با جبهه‌های مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.