سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان بوشهر؛

هیئت پارلمانی امروز به برازجان سفر می‌کند

سخنگوی کمیسیون شوراها با اشاره به سفر پارلمانی به بوشهر گفت: این سفر یک روزه به منظوره بازدید از مناطق زلزله‌زده برازجان و بررسی وضعیت زلزله‌زدگان و نحوه پیشرفت کار به امور این حادثه دیدگان صورت می‌گیرد.

"حجت‌السلام دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی" نماینده مردم مهریز و بافق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر امروز چهارشنبه 13 آذر، هیئت پارلمانی شامل اعضایی از کمیسیون‌های امور شوراها و عمران مجلس شورای اسلامی به برازجان، اظهار داشت:  این سفر یک روزه به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده برازجان، صورت می‌گیرد.

وی افزود: بازدید این هیئت به‌منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان و نحوه پیشرفت کار به امور این حادثه دیدگان صورت می‌گیرد و قرار است این هیئت به‌طور مداوم پیگیر وضعیت ‌انها باشد.

زارع‌زاده تاکید کرد: این هیئت بنا ندارد تنها گزارش از وضعیت زلزله‌زدگان ارائه کند بلکه تا سامان‌دهی زلزله‌زدگان کار خود را ادامه می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون شوراها در پایان خاطر نشان کرد: این هیئت به ریاست "امیر خجسته" نماینده همدان و رئیس کمیسیون امور شوراها و "محمدابراهیم رضایی" نماینده خمین و عضو کمیسیون مذکور و همچنین "سیداحسن علوی" و "منصور آرامی" نماینده بندرعباس است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.