سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی‌عسگری: آنقدر درباره شماره پیراهنم صحبت شد که مادرم خواست آن‌ را عوض کنم

بازیکن چند پستی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از عمده دلایل تمایلش برای تغییر شماره پیراهن، حرف و حدیث‌هایی به راه افتاده است که منجر به ناراحتی خانواده‌ا‌م شد.

حمید علی‌عسگری که در بازی با تراکتورسازی دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس برگشته بود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همه می‌دانند که من شماره هفت را به خاطر علاقه به علی پروین برداشتم و از این کار پشیمان نیستم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هنوز هم شماره هفت محبوبترین شماره برای من است، اعتقادی هم به بدیمن بودن شماره‌ها یا طلسم ندارم، البته آنقدر در این‌باره صحبت شد که گاهی خودم شک می‌کردم، با این وجود دلیل اصلی من برای کنار گذاشتن این شماره، خانواده و بطور خاص مادرم بود. به قدری درباره این موضوع صحبت شد که به گوش آنها هم رسید و با اتفاقاتی که می‌افتاد، از من خواستند این شماره را عوض کنم که البته امکانش تا آخر فصل نیست.

وی درباره شرایط خود و تیمش برای بازی تصریح کرد: در بازی با تراکتورسازی با توجه به شرایط آن دیدار باید بیشتر در کارهای دفاعی شرکت می‌کردم، اگر شرایطی باشد که بتوانم در کارهای هجومی حضور یابم، می‌توانم بهتر از این عمل کنم، البته در وهله‌ی اول سرمربی باید صلاح ببیند که در بازی‌های بعدی باشم و بعد هم باید دید برنامه بازی تیم در آن روز چه خواهد بود.

علی‌عسگر درباره پست بعدی خود خاطرنشان کرد: در دفاع و هافبک و در هر 2 جناح چپ و راست می‌توانم بازی کنم و از این جهت مشکلی نخواهم داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، بازیکن ، پیراهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.