در بازی های امروز فجر سپاسی به برتری رسید و تساوی2-2 تراکتور و فولاد و تساوی بدون گل سایپا و سپاهان از رقابت های دیگر جمعه بود. در آخرین بازی امروز پرسپولیس به مصاف داماش رفت که حاشیه اصلی آن درگیری لفظی دایی باتیم داوری است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس برنامه سازمان ليگ برتر فوتبال، سه بازي از هفته سيزدهم روز گذشته برگزار شد و امروز جمعه 26 مهر چهار ديدار از اين هفته پيگيري مي شود و همچنين پرونده بازي هاي هفته سيزدهم با بازي دو تيم فوتبال استقلال مقابل نفت تهران بسته مي شود.
 
 
این بازی ها با برتری فجر سپاسی و تساوی2-2 تراکتور و فولاد  و تساوی بدون گل سایپا و سپاهان  به پایان رسید.

 
 
  
 
 
** داماشي ها بدنبال شکستن رکورد سرخپوشان/پرسپولیس0-0داماش

ترکیب پرسپولیس
 
 
تیم پرسپولیس از ساعت 18 در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف داماش می‌رود. ترکیب سرخپوشان برای بازیکنان به شرح زیر است:

نیلسون، سید‌جلال حسینی، سیدمیثم حسینی، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، محمد نوری، پیام صادقیان، سیدمحمدمهدی سید‌صالحی، رضا نورمحمدی، رضا حقیقی و حمید علی‌عسگر.

حضور رضا حقیقی پس از هفته‌ها نیمکت‌نشینی در تیم فوتبال پرسپولیس قابل توجه بود.

 
حاشیه دیدار پرسپولیس - داماش
 
 
در حالی که طبق هماهنگی‌های به عمل آمده از اواخر سال گذشته خبرنگاران باید از تونل ورزشگاه وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند و پس از عبور از زیرپله‌های سکوهای استادیوم آزادی خود را به جایگاه خبرنگاران برسانند این بار از ورود آنها از این محوطه جلوگیری به عمل آمد و در حالیکه تعداد زیادی از اهالی رسانه پشت در بودند و ماشین‌های خود را در پارکنیگ این محوطه پارک کردند اجازه ورود به جایگاه خود را پیدا نکردند.
 
 
استراحت  به ملی پوشان/اعتراض های دایی به تیم داوری
 
علی دایی سرمربی پرسپولیس در این دیدار به حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری و خانزاده که هر سه از ملی‌پوشان این تیم هستند استراحت داده است.

هواداران تیم پرسپولیس به پیراهن یک دست آبی داماش گیلان واکنش نشان داده و به محض ورود این تیم به زمین با سوت به این موضوع اعتراض کردند.

قبل از شروع بازی تعداد 70 تماشاگر تیم داماش گیلان علیه سیدجلال حسینی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس شعار دادند.
 
 
 حسینی سابقه بازی در ملوان بندر انزلی را دارد و داماشی‌ها به همین دلیل علیه مدافع پرسپولیس شعار می‌دادند. این تعداد از تماشاگران داماش در جایگاه استقلالی‌ها مستقر شده‌اند.

افشین ناظمی و کادر فنی داماش گیلان قبل از شروع مسابقه به سمت علی دایی رفته و با سرمربی پرسپولیس خوش و بش کردند.

نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس قبل از شروع بازی با سرمربی داماش خوش و بش کرد که این موضوع جالب توجه بود. وی با مربی گلرهای داماش نیز که یک برزیلی محسوب می‌شود خوش و بش کرد.

حدود 15 هزار نفر از طرفداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند و همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

روح‌الله سیف‌الهی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس توسط هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت. وی ابتدای این فصل از جمع سرخپوشان جدا شد.

 پنجعلی، سیموئز، آقاجانیان، پیروانی،باقری، بنگر و مولایی بدنساز پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور دارند.

دیدار دو تیم با نتیجه بدون گل در جریان است.


 
 
 

**حسن فرکي جاي پاي خود را محکمتر مي کند؟!/تراکتورسازی2-2فولادخوزستان
 
 
حاشیه دیدار تراکتورسازی - فولادخوزستان
 
 
در دقیقه 36 مسابقه داور یک پنالتی به سود فولاد اعلام کرد که این صحنه بسیار مشکوک بود و با شعار هواداران و اعتراض آنها علیه داور همراه شد.
 
 
لوسیانا پریرا پس از اینکه ضربه پنالتی را برای فولاد به گل تبدیل کرد خوشحالی عجیبی انجام داد. او توپ را به زیر پیراهن خود برد و سپس آن را با شوتی سمت هواداران فرستاد که این مسئله باعث به وجود آمدن تشنج در میان بازیکنان شد و درگیری‌هایی بین اعضای تراکتورسازی با این بازیکن به وجود آمد.
 
 
 
حدود 30 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.
 
 
 
گل ها  : سعيد دقيقي  (14 ) براي تراکتورسازي

  
** سايپا 0 – 0 سپاهان/ جنگ مربيان خارجي

تيم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته سيزدهم ميهمان سايپاي البرز خواهد بود اين بازي در حالي پيگيري ميشود كه سايپا در هفته گذشته موفق شده با نتيجه 2 بر يك گسترش فولاد تبريز را از سد راه خود بردارد و با 16 امتياز جايگاه خود را در رتبه هفتم جدول رده بندي تثبيت كند.

اما در سويي د يگر سپاهان كه در بازي هفته دوازدهم با نتيجه تساوي صفر بر صفر به مس كرمان رضايت داد همچنان براي كسب صدرنشيني خواهد جنگيد زيرا ياران كرانچار اكنون با 22 امتياز در رتبه دوم جدول رده بندي هستند و پيروزي در برابر شاگردان فيرات مي تواند آن ها را به اهدافشان نزديك كند.

اين بازي رأس ساعت 15:45 آغاز شد.




**طلوع فجر در كرمان/مس1- 2فجر

تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز اين هفته ميهمان كرماني ها خواهد بود و پرويز مظلومي تازه نفس و ياوري كهنه كار با توجه به اينكه در بازي هاي گذشته خود نتيجه اي بهتراز تساوي كسب نكرده اند سعي دارند تا سه امتياز اين ديدار را از آن خود كنند چرا كه جايگاه هر 2 تيم در قعر جدول رده بندي قرار دارد و مسي ها تنها با كسب شش امتياز از 11 بازي گذشته خود در رتبه شانزدهم جدول رده بندي قرار دارند و فجري ها با كسب 10 امتياز از بازي هاي خود جايگاه چهاردهم جدول رده بندي را به خود اختصاص داده اند.

اين بازي رأس ساعت 15:30 آغاز شد.

اولين گل اين بازي در دقيقه 24 توسط جابر انصاري براي فجر به دست آورد.

دومين گل بازي براي فجر توسط جلال الدين علي محمدي در دقيقه 40 به ثمر رسيد.


پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
hosein
۱۰:۴۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
hassastarin bazi baziye traxtor va folade na perspolis va damash!
آخرین اخبار