سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان سینمایی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران:

انجمن سینمای جوان حلقه وصل سینمایی کشور است

انجمن سینمای جوان تنها نهادی است که حلقه وصل بین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای جوان با حضور "حجت‌الله ایوبی" رئیس سازمان سینمایی، "هاشم میرزاخانی" مدیر عامل قبلی انجمن سینمای جوان و "حبیب ایل بیگی" مدیر عامل جدید انجمن به همراه معاونان انجمن سینمای جوان ظهر امروز در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
ایوبی رییس سازمان سینمایی ضمن خوش آمدگویی گفت: جلسات تودیع و معارفه بهانه‌ای است برای اینکه تقدیر کنیم از کسانی که مشعل دار مکان‌های پرفراز و فرود هستند و خوش آمد می‌گویم به افرادی که با اقتدار و تدبیر ادامه دهنده این راه هستند.
 
وی ادامه داد: امروز جلسه مهمی برای سینمای کشور محسوب می‌شود. سینمای جوان یکی از موسسات وابسته به سینمایی کشور است و همانطور که قبلا اشاره کرده بودم سینمای جوان مدرسه سینمای ایران است.
 
وی افزود: انمجمن سینمای جوان خانه‌ی برای اهالی سینما بوده، کسانی که سال‌ها عضو این خانه هستند، همیشه احساس جوانی می‌کنند و خود را عضو این خانه می‌دانند.
 
ایوبی اظهار داشت: سینمای جوان و انجمن سینمای جوان حلقه وصل سینمای کشور است و تنها نهالی بوده که در حوزه سینما با استان‌های دیگر کشور در ارتباط است.
 
وی گفت: امیدوار هستیم که از طریق انجمن سینمایی جوان و با تقویت آن گام‌های بلندی را برای سینمای ایران برداریم.
 
رییس سازمان سینمایی تصریح کرد: از هاشم میرزاخانی به خاطر تلاش‌های وی در این مدت تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
وی با آینده‌نگری سعی کرد که انجمن را به جایگاه درخود برساند.
 
ایوبی اظهار داشت: مدیریت جدید از نو ساختن و نفی اینکه گذشته نسبت بلکه آنچه که به ارث رسیده را باید ادامه داد. این چراغ را روشن نگه می‌دارد.
 
وی ادامه داد: در هر دوره مدیریتی موافقان و مخالفینی وجود دارد، ولی با انرژی مثبت و لبخند آرزوی توفیق برای میرزاخانی را دارم.

رئیس سازمان سینمایی ضمن اشاره به اینکه مراسم تودیع و معارفه سرپرست موسسه رسانه‌های تصویری و مدیرعامل جدید هم برگزار می‌شود، گفت: حسین مسافر آستانه به عنوان مدیرعامل جدید موسسه رسانه‌های تصویری شاید برای اهالی سینما، چهره سینمایی نباشد و بیشتر فعالیت وی در تئاتر بوده است.
 
ایوبی ادامه داد: تئاتر مرز بین سینما بوده چون تئاتر به سینما خدمت کرده است و بعضی از اهالی سینما کار خود را از تئاتر شروع کردند.
 
وی تصریح کرد: موسسه رسانه‌های تصویری مکانی مهم است و می‌تواند به سینمای کشور کمک کند، قرار نیست که بخش خصوصی رقیب سینما باشد بلکه باید دوست و رفیق هم باشند.
 
ایوبی ادامه داد: باید کمک کنیم تا موسسه رسانه‌های تصویری راههای نرفته را طی کند.
 
ایوبی گفت: این عزیزان در سالهای سختی، سینما را هدایت و نجات دادند، همه مدیران  و خادمان سینمای کشور به اعتلای ایران سربلند چشم امید دارند.

انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.