سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیشابوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همایش دانشجویان و آینده سیاسی ایران برگزار می‌شود

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: فعالان دانشجویی حزب اسلامی کار پس از سال‌ها، به عنوان اولین تشکل رسمی‌-حزبی در کشور این همایش را برگزار می‌کند.

"محمد نیشابوری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر که همایش "دانشجویان و آینده سیاسی ایران" از سوی سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این سازمان تصمیم دارد به مناسبت 16 آذز ماه (روز دانشجو ) همایشی با موضوعات دانشجو و سیاست، جنبش دانشجویی و نفد و بررسی آن قبل و بعد از انقلاب اسلامی برگزار کند.

وی بررسی ضرورت فعالیت‌های سیاسی دانشجویان را از موضوعات مهم مورد بحث در همایش دانست و افزود: در این همایش از الهه کولایی، حسین مرعشی، سعید رضوی فقیه، ابراهیم اصغرزاده و جواد اطاعت به عنوان سخنران دعوت به عمل آمده است  و در انتهای همایش کارگاه آموزشی تحلیل سیاسی برگزار می‌شود.

نیشابوری اضافه کرد: این همایش روز چهارشنبه 13 آذرماه، از ساعت 15 الی 20 در مجموعه فرهنگی ورشو واقع در خیابان  استاد نجات الهی (ویلا) نبش خیابان ورشو برگزار شده و ورود برای عموم دانشجویان و مردم آزاد است.

سخنگوی حزب اسلامی کار خاطرنشان کرد: فعالان دانشجویی حزب اسلامی به عنوان اولین تشکل رسمی‌- حزبی در کشور این همایش را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، حزب ، اسلامی ، کار ، دانشجویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.