سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ونگر: از فروش بازیکنان زیاد صدمه دیده ام/ هم اکنون در جایگاه واقعی هستیم

آرسن ونگر ضمن ابراز خرسندی از عملکرد تیمش و جایگاه فعلی‌اش در جدول گفت در طول سال‌ها از فروش بازیکنان صدمه زیاد خورده‌ام.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال، در پی برگزاری هفته سیزدهم لیگ بر‌تر انگلیس تیم آرسنال موفق شد با نتیجه سه برصفر تیم کاردیف را شکست دهد. 

آرسن ونگر سرمربی این تیم ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: من بسیار خوشحالم ما عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم، سه گل به ثمر رساندیم، اما بیشتر از آنکه تهاجمی باشیم دفاعی بودیم، ما سطح بالای بازیمان را به خوبی نشان دادیم. 

من بسیار خوشحالم که کارمان را انجام دادیم و من به بازی‌های دیگر لیگ پریمیر توجه خواهم کرد، ما به هر حال کارمان را انجام می‌دهیم و برای مسابقات آتی آماده خواهیم شد. 

سرمربی فرانسوی تیم آرسنال در خصوص فروش بازیکنان گفت: ما نمی‌خواهیم هیچ کدام از بازیکنان را برای فروش بگذاریم، ما می‌خواهیم تیم را با یکدیگر و با همین ترکیب نگه داریم چرا که من تاکنون از فروش بازیکنان طی سال‌های اخیر و ضربات زیادی متحمل شده‌ام. 

ما هم اکنون در شرایط مالی بسیار خوبی هستیم، و بازیکنانی مانند رامزی که در بازی مقابل وست هام دو گل به ثمر رساندند حتی بهتر از این هم می‌توانند نشوند، بازیکنی که مرا واقعا متعجب کرد، او هم اکنون به عنوان یک بازیکن واقعی حتی در زندگی شخصی‌اش به بلوغ رسیده است. او در بازی حذفی سالهای پیش واقعا متفاوت از هم اکنون بازی می‌کرد، او هم اکنون نشان می‌دهد که چطور یک نفر می‌تواند بازی و توانایی‌هایش را گسترش دهد.
 
او می‌تواند دفاع کند، حمله کند و حتی گل بزند، از یک بازیکن چه چیز دیگری می‌خواهید، من مسابقات هافبک بودم و می‌دانم او تا چه اندازه می‌خواهد چه چیزی را داشته باشد. 

او اگر به همین شکل بازیش را ادامه دهد در آینده بازی‌های تیم کشورش ولز می‌تواند بسیار تأثیرگذار ظاهر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ونگر ، فوتبال ، آرسنال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.