آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال معتقد است روبین فن‌پرسی با این باشگاه به یک فوتبالیست حرفه‌ای تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال: بازیکن اسبق آرسنال و کاپیتان این تیم روبن فن‌پرسی در آگوست 2012 با مبلغ 24 میلیون پوند امارات و توپچی‌های لندنی را ترک کرد و راهی منچستر یونایتد شد. پس از آن این بازیکن هلندی موفق به ثمر رساندن 26 گل شد و فرگوسن با یو جام قهرمانی را لمس کرد. 

آرسن ونگر سرمربی آرسنال در این خصوص گفت: البته که او بسیار قوی است، چرا که او یک مرد آرسنالی است. من او را گرفتم زمانی که او خیلی خیلی جوان بود، ما دوران بسیار سختی  را پشت سر گذاشتیم تا او به یک بازیکن کلاس جهانی تبدیل شد. 

ونگر معتقد است که رنه میولسنتس در تصمیم فن‌پرسی برای حضور در یونایتد بسیار موثر بوده است. 

روبین فن‌پرسی با صحبت‌های میولستنس کمک مربی منچستریونایتد متقاعد شد که در جای بزرگترین بازی کند. 

اما حقیقت این است روبین فن‌پرسی طی صحبتی که با من داشت، من را متقاعد کرد او را به یونایتدی‌ها بفروشم و او تا آن لحظه با آلکس فرگوسن هیچ صحبتی نکرده بود. 

فن‌پرسی با من در این خصوص خیلی صحبت کرد تا در نهایت مرا متقاعد کرد که او را بفروشم. 

سرمربی توپچی‌های لندنی در ادامه می‌افزاید: ممکن است فن‌پرسی هم اکنون از تصمیمش برای ترک آرسنال و پیوستن به یونایتد پشیمان شده باشد، اما مسئله‌ای که وجود دارد فقط فن‌پرسی در این خصوص می‌تواند جواب این را بدهد من جای او نیستم. 

من وقتی که این تصمیم را گرفتم که او را بفروشم انتقاد زیادی را به جان خریدم اما در آخر روز من احساس کردم کار درستی را انجام دادم. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ونگر ، فوتبال ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار