سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه 20 میلیون تومانی یک تیم لیگ برتری تکواندو!

سرمربی تیم شهرداری اندیشه: قرارداد بازیکنانم سفید است

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری شهر اندیشه گفت: تکواندوکاران تیم برای حضور در لیگ برتر تکواندو پولی نمی گیرند و قرارداد سفید امضا کرده اند.

هوشیار دیندار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: همه مسابقات لیگ برتر در مجموع سخت و سنگین است و تیم شهرداری در هفته چهارم و پنجم لیگ برتر با تیم های مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران و سلحشور البرز بازی داریم.

وی با بیان اینکه تیم اندیشه باید زودتر از این در مسابقات لیگ برتر شرکت می کرد، افزود: چون تکواندوکاران پرشمار و مستعدی در شهر اندیشه حضور دارند که با توجه به نبود تیمی در لیگ های کشور کنار گذاشته شده بودند. سال قبل با نوجوان خود وارد مسابقات لیگ این رده شدیم و امسال به لیگ برتر بزرگسالان آمدیم.

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری شهر اندیشه تصریح کرد: تیمی را در لیگ برتر بزرگسالان شرکت داده ایم که در کنار بازیکنان درجه یک مسابقه دهند و مطرح شوند. هم اکنون هم برخی بازیکنان تیم اندیشه از سوی دیگر تیم ها برای بازی پیشنهاد دارند تا در نیم فصل مسابقات جدا شوند.
وی ادامه داد: جوان ترین تیم را راهی لیگ برتر کرده ایم و چند ملی پوش نوجوان در ترکیب خود داریم. اکثر بازیکنان تیم را تکواندوکاران بومی و شاگردان خودم تشکیل می دهند.

دیندار با اشاره به بی پولی تیم شهرداری شهر اندیشه گفت: پولی نداریم تا بازیکن درجه یک بخریم. قرارداد تکواندوکاران تیم سفید است اما آنها برای بازی در لیگ برتر انگیزه بالایی دارند.

وی یادآور شد: برای نیم فصل بعید است که بازیکن جدید بگیریم چون پولی نداریم و برای یک وزن هم مجبور شدیم تکواندوکاری از اصفهان بیاوریم که همه بازی هایش را باخته و از نتایج او رضایت نداریم.

وی ادامه داد: از ملی پوشان نوجوان قهرمان کشور، آسیا و غرب آسیا هم اکنون در ترکیب تیم اندیشه استفاده می شود.

دیندار با بیان اینکه تیم شهرداری اندیشه با مبلغ 20 میلیون تومان برای لیگ برتر بسته شده، افزود: 10 میلیون پول ثبت نام در لیگ برتر را داده ایم و 10 میلیون هم برای تیم خرج کرده ایم اما قرار است با توجه به رایزنی حسین تاجیک بازیکن تیم ملی تکواندو و عضو شورای شهر اندیشه و دیگر اعضای شهرداری این شهر برای سال آینده مبلغ 300 تا 400 میلیون تومان بودجه بگیریم و تیم خود را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.