سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروین: با تیم "علی اصغری" بازی خواهیم کرد

سرمربی پیشکسوت‌های پرسپولیس گفت: همه پیشکوست‌های پرسپولیس حضوردارند وپس فردا با تیم " علی اصغری" به مصاف میلان خواهیم رفت.

علی پروین، سرمربی پیشکسوتهای پرسپولیس در بازی اخیر با میلان ایتالیا در خصوص اعلام بازیکنان احتمالی مقابل این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون 25 بازیکن را اعلام نمی‌کنیم در نظر داریم تا ساعت 18 فردا "چهارشنبه" بازیکنان را اعلام کنیم.

وی افزود: هیچ‌کس از تیم جدا نخواهد شد و همه ما در کنار هم و با هم خواهیم بود و در مقابل این تیم ایتالیایی بازی خواهیم کرد.

پروین در خصوص نتیجه بازی اظهار داشت: ما باید ببریم، یعنی آمده ایم که ببریم هر جور شده این بازی اگر چه دوستانه هست ولی باید پیروز از زمین خارج شویم.

سرمربی پیشکسوت‌های پرسپولیس در بازی اخیر در پاسخ به سوال " با چه تیمی بازی می کنید؟ عنوان کرد: ما با تیم " علی اصغری" بازی خواهیم کرد ،تیمی که اکثراً همه تیم های امروزی با آن بازی خواهند کرد، قبلاً ها ازاین واژه استفاده می کردیم ولی هم اکنون کسی جرات نمی کند از این واژه استفاده کند، در واقع این شکل فوتبال به معنای "بزن زیرش" تلقی می شود.

وی با اشاره به نوه خود اضافه کرد: این نوه‌ی من است ومن پرسپولیسی ام و او استقلالی. هر وقت پرسپولیس گل می زند من دستم را مشت می کنم  و وقتی استقلال گل می زند او کری می خواند.

پروین با درخواست از هواداران تصریح کرد: از هواداران درخواست می کنم پنج شنبه به ورزشگاه بیایند و با تشویق تیم خود باعث تقویت روحیه پیشکسوتان پرسپولیس شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پروین ، تیم ، پیشکسوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.