سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تیم ها در لیگ تکواندوی بانوان؛

مدیر اجرایی لیگ تکواندوی بانوان: بازیکنان بسیاری خارج از لیگ قرار گرفتند

مدیر اجرایی لیگ دسته اول تکواندوی بانوان معتقد است، کاهش تعداد تیم ها در لیگتکواندوی بانوان باعث بدون تیم ماندن بسیاری از بازیکنان مطرح شد.

بهناز قورچیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: دور رفت رقابت های تکواندوی لیگ برتر دسته اول بانوان سی آبان به پایان رسید و قرار است دور برگشت این مسابقات 15 آذر آغاز شود.

وی افزود: پس از پایان دور رفت رقابت ها زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ آغاز شده و به مدت 2 هفته ادامه دارد و تیم ها تا 14 آذر فرصت دارند برای جذب بازیکن اقدام کنند.

مدیر اجرایی لیگ تکواندوی بانوان با بیان اینکه امسال 6 تیم در مسابقات حضور دارند، یادآور شد: قبل از آغاز مسابقات هفت تیم در لیگ ثبت نام کرده بودند، اما با توجه به تغییرات مدیریتی در بخش تربیت بدنی دانشگاه آزاد این تیم با مربیگری آزاده یاسایی مربی سابق تیم ملی نتوانست برای حضور در مسابقات آماده شود و انصراف داد.

وی در پاسخ به این سوال که با انصراف تیم دانشگاه آزاد تکلیف بازیکنان این تیم چه شده، افزود: در مدت نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان تیم دانشگاه می توانند وارد تیم های دیگر شوند.

قورچیان با اشاره با کاهش تعداد تیم های لیگ بانوان نسبت به سال قبل گفت: فصل قبل مسابقات با حضور هشت تیم برگزار شد اما امسال تنها 6 تیم در لیگ بانوان شرکت دارند که این موضوع باعث شده که بسیاری از تکواندوکاران مطرح بدون تیم باشند و خارج از لیگ قرار بگیرند.

وی ادامه داد: سوسن حاجی پور ملی پوش تکواندوی بانوان بدون تیم بود و در دور رفت لیگ مسابقه ای نداده اما سارا خوش جمال فکری وارد تیم استیل البرز شده است.

وی در خصوص غیبت مربیان سابق تیم ملی بانوان در لیگ امسال تصریح کرد: مینو مداح امسال در لیگ مربیگری نمی کند و مریم آذر مهر هم  مدیریت فنی تیم استیل البرز را که اولین حضورش را در لیگ تکواندوی بانوان تجربه می کند، برعهده دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.