رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از درخشش رزمی‌کار دختر این شهرستان در لیگ نونهالان تکواندو باشگاه‌های کشور خبر داد.

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران فریدونکنار اظهار داشت: مهسا معصوم‌پور، تکواندوکار شایسته فریدونکناری که در تیم هیئت تکواندو تنکابن عضویت دارد در لیگ نونهالان تکواندو باشگاه‌های کشور موفق به کسب مدال برنز شد.

وی همچنین از کسب مقام دومی هانیه بابکی در مسابقات تکواندو بانوان قهرمانی نوجوانان استان مازندران خبر داد.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار، مسابقات تکواندو بانوان قهرمانی نوجوانان استان مازندران در شهرستان قائمشهر برگزار شد که هانیه بابکی تکواندوکار نوجوان فریدونکناری موفق به کسب مدال نقره شد.

وی با اشاره به برد خارج از خانه تیم فوتبال دانش فریدونکنار برابر متین بابل بیان داشت: از سری رقابت‌های لیگ قهرمانی نوجوانان کشور تیم دانش فریدونکنار برابر تیم متین بابل قرار گرفت که در پایان موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کند.

قدیمی افزود: این دیدار در زمین هفتم تیر بابل برگزار شد.

وی با اشاره به برد فرا برتر فریدونکنار برابر تیم فوتبال استقلال خزر نور تصریح کرد: از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان استان مازندران تیم فرا برتر فریدونکنار برابر تیم استقلال خزر نور قرار گرفت که در پایان موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کند.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار، تک گل این دیدار را دانیال ابراهیم پور به ثمر رساند.

وی با اشاره به برد پرگل تیم فوتبال فرا برتر برابر استقلال نوین فریدونکنار، اظهار داشت: از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان استان گروه غرب دو تیم فریدونکناری فرا برتر و استقلال نوین برابر هم قرار گرفتند که در پایان تیم فرا برتر با نتیجه پرگل چهار بر یک به پیروزی رسید.

قدیمی در پایان اذعان کرد: هر چهار گل این دیدار را ابوالفضل صفری به ثمر رساند./ج1

ShareThis Copy and Paste
برچسب ها: فوتبال ، دیدار ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.