سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی پروین:

دايي به خاطر بازی با تراکتور نيامد/هر کس معروفتر باشد و آماده‌تر در ليست قرار می‌گيرد

سرمربی پیشکسوتان پرسپولیس در خصوص وضعیت فعلي پیشکسوتان گفت: برخی از پیشکسوتان آماده هستند و بعضی دیگر تمرین نداشتند و دروازه‌بان فوتبال بودند.

علی پروین سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما این بود که بازیکنان قدیمی را دور هم جمع کنیم. اگر امکانش فراهم شود و ما برای پیشکسوتان پرسپولیس هر روز راس ساعت 10:15 تمرین مي‌گذاریم.



پروین در ادامه گفت: من از روز اول که به تمرینات پیشکسوتان آمدم با ديدن شاگردانم که همه جزو خاطرات شيرين دهه 40 تا 60 هستند خوشحال شدم.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه قرار است چهارشنبه لیست 25 نفره را برای بازی با بزرگان میلان اعلام کنم اما مابقی پیشکسوتان هم قرار است تا پایان تمرینات در خدمتشان باشیم. به هر حال اين تعداد افراد انتخاب شده از پیشکسوتان در رختکن حضور خواهند داشت و ديگران نيز از روي سکوهای ورزشگاه آزادی بازی را تماشا خواهند کرد.



وی درباره نحوه انتخاب 25 پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: پیشکسوتانی که در تمرینات خوب ظاهر شوند و از لحاظ اسمی معروف‌تر از دیگر پیشکسوتان باشند در لیست 25 نفره حضور خواهند داشت.

سرمربی پیشکسوتان پرسپولیس درباره حضور در ورزشگاه کارگران بعد از چند سال گفت: با حضور در ورزشگاه کارگران خاطرات چندین ساله‌ام زنده شد. من هم وقتی دیدم که رویانیان زحمت کشیده و این بازی را ترتیب داده تصمیم گرفتم که افراد مشهور را به تمرینات تیم دعوت کنیم.

پروین بیان کرد: بر این اساس قرار است چند تن از نمایندگان مجلس و همچنین قالیباف شهردار تهران روز سه شنبه در تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس حضور یابند.حجت الاسلام و المسلمین حسن خمینی نوه امام خمینی‌(ره) هم قرار است روز چهارشنبه به هتل محل اقامت پیشکسوتان بیاید و با ما شام میل کند.



سرمربی پیشکسوتان پرسپولیس افزود: این بازی یک نوع آشتی‌کنان جمعی بین پرسپولیسی‌ها نيز محسوب مي‌شود.به همين منظور از پیشکسوتان پرسپولیس خواستم که اگر کدورتی با یکدیگر دارند در همین جا دفن کنند و با يکديگر دوست شوند.

وی درباره زنده شدن خاطرات ورزشگاه کارگران برای پیشکسوتان پرسپولیس بیان کرد: هر فوتبالیستی خاطره‌ای از ورزشگاه کارگران دارد. من هم خاطرات خوبی از دوران فوتبالی‌ام که با بهزادی، کلانی و مایلی کهن هم بازی بودم دارم.

وی درباره عدم حضور مایلی کهن و دایی در این بازی گفت: مایلی کهن تا الآن در تمرینات حاضر نشده است اما امکان حضورش در تمرین فردا وجود دارد. با علی دایی نيز تلفنی صحبت کردم اما وی به دلیل بازی پرسپولیس مقابل تراکتور سازی در روز جمعه نمی‌تواند برابر بزرگان میلان بازی کند.



پروين در ادامه متذکر شد: حق با دایی است چرا که پرسپولیس بازی سختی با تراکتورسازی در روز جمعه دارد و باید در تمرینات تیمش حضور داشته باشد. با اين وجود از دایی خواستم که اگر توانست در یکی از تمرینات تیم پیشکسوتان حضور یابد.

وی درباره حضور محمد پروین در تمرینات پیشکسوتان گفت: محمد برای دیدن تمرینات پیشکسوتان تیم به ورزشگاه کارگران آمده است.
سن وسال او اجازه نمی‌دهد تا در تیم پیشکسوتان باشد.

پیشکسوتانی که سنشان بین 40 تا 50 سال است می‌توانند مقابل بزرگان میلان بازی کنند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان درباره حضور بازیکنان جوان در تمرینات تیم پیشکسوتان گفت: به هرحال این بازیکنان به تمرینات آمدند اما ما از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم.
همچنین من از باخت بدم می‌آید واگر در دقایق ابتدایی مقابل بزرگان میلان گل خورديم یکی، دوبازیکن را وارد زمین می‌کنم.

پروین درباره عدم حضور دو یار همیشگی‌اش محمد خوردبین و ناصر ابراهیمی در تمرینات پیشکسوتان گفت: محمد خوردبین همراه تیم والیبال به بابلسر رفته است اما در چند روز آینده به تمرینات اضافه می‌شود.
ناصرابراهیمی سابقه 40 ساله در پرسپولیس و تیم ملی دارد به هرحال قدم ابراهیمی روی چشم ما قرار دارد و هروقت دوست داشته باشد می‌تواند در تمرینات حضور یابد.



پروین عنوان کرد: هر پیشکسوتی که دلش خواست درب ورزشگاه کارگران به روي وي باز است و قدمش روی چشم ما قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: اگر این بازی بیست سال پیش برگزار می‌شد ومن هم در تیم پرسپولیس بازی می‌کردم آن‌وقت هرکاری انجام می‌دادم تا بازی مقابل بزرگان میلان را ببریم .

پروين، سرمربی پیشکسوتان پرسپولیس در پايان با اشاره به امکان حضور افراد جوان در تيم پيشکسوتان پرسپوليس خاطرنشان کرد:
قرار است پیشکسوتان با سابقه بالای 4سال حضور در پرسپوليس مقابل تيم فوتبال ميلان بازی کنند اما دو، سه بازیکن جوان را روی نیمکت می‌گذاریم تا اگر بازی به نفع میلانی‌ها پیش رفت آن‌ها را وارد زمین کنیم.
انتهای پیام/
برچسب ها: میلان ، پرسپولیس ، سرمربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.