سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجتی:

در فوتسال باید داد و بیداد کرد تا به حق رسید/کمیته فوتسال برای دادن امتیازمان منتظر چیست

مدیرعامل باشگاه شرکت ملی حفاری گفت: مسئولان کمیته فوتسال برای اجرای قانون منتظر چه چیزی هستند، اگر مانند دیگر تیم‌ها جنجال به پا می‌کردیم تاکنون به حقمان می‌رسیدیم.

علیرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی نخست شرکت حفاری در حالی انجام نگرفت که تیممان، داوران و ناظران بازی در زمین مسابقه خود را برای شروع رقابت، آماده می‌کردند اما گاز خوزستان از انجام این بازی سر باز زد تا از لیگ کناره‌گیری کنند. این جریان در حالی ایجاد شد که تیممان در اوج آمادگی برای انجام نخستین بازی لیگ برتر بود؛ با توجه به قوانین در چنین شرایطی امتیاز به تیمی که در زمین حاضر شده تعلق می‌گیرد اما با گذشت 11 هفته از لیگ برتر هنوز مسئول کمیته فوتسال تصمیمی در این مورد نگرفته است.

مدیر عامل باشگاه شرکت ملی حفاری افزود: با توجه به پیروزی روز گذشته در صورتیکه سه امتیاز را دریافت کرده بودیم اکنون قادر به نشستن در  جایگاه دوم جدول هم بودیم این در حالیست که کوچکترین صدایی از مسئولان در مورد این موضوع به گوش نمی‌رسد. به عنوان کسی که سال‌ها در فوتسال فعالیت کرده و تجربه تیم‌داری داشته، می‌خواهم از سرپرست کمیته فوتسال بپرسم برای نتیجه‌گیری در انتظار چیست؟ اگر تیم دیگری به جز حفاری چنین شرایطی داشت نیز تاکنون اتخاذ و اعلام یک تصمیم، اینقدر طول می کشید؟ یا اینکه ما باید مانند دیگر باشگاه‌ها و تیم‌ها جنجال به پا کنیم تا به حقمان برسیم.
گمان می‌کردم مسائل فوتسال با داد و بیداد کردن حل نمی‌شود اما گویا سکوت و صبر حامل پیام دیگری برای مسئولان است.

حاجتی در ادامه بیان داشت: سال گذشته که به دلیل بدقولی تیم مشهدی حاضر به انجام رقابت نشدیم طی مدت زمان کوتاهی نتیجه و امتیاز بازی به فرش‌آرا سپرده شد اما حالا که نوبت به ما رسیده مسئولان زمان رسیدگی به مسائل را ندارند.
اگر قانونی وجود دارد باید برای همه تیم‌ها یکسان انجام گیرد اما در صورتی که با روند متفاوتی رو به رو هستیم مسئولان باید آگاهمان کنند.
حفاری با گاز خوزستان بازی داشته و طبق قوانین نیز آماده برگزاری رقابت بوده است، اینکه تیمی متفاوت امتیاز گاز را از آن خود کند به ما ارتباطی ندارد و 3 امتیاز نخستین بازی لیگ برتر حق حفاری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: امتیاز ، فوتسال ، جدول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.