سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عصبانیت نتانیاهو در توافق هسته‌ای نشان از پیروزی بزرگ ملت ماست ، مقاومت ایران تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری،‌ به نتیجه بزرگی حاصل شد، گام‌های آغازین توسعه کشور با موفقیت دیپلمات‌های ایرانی و...

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

هدف نیروی دریایی، ساماندهی نیروی نظامی در تراز ملت ایران و آرمان‌های نظام اسلامی باشد



 رهبر معظم انقلاب فرمودند: هدف اساسی نیروی دریایی باید ایجاد و ساماندهی یک نیروی نظامی در تراز ملت ایران و آرمان‌های نظام اسلامی باشد.

غنی‌سازی ایران به همان صورت سابق ادامه خواهد یافت/ تحریم‌ها از امروز متوقف می‌شود/ از امروز نوبت فعالان اقتصادی است
 رئیس‌جمهور با بیان اینکه تحریم‌ها که به صورت فزاینده ادامه می‌یافت از امروز متوقف و بخشی از تحریم‌های بانکی در اجرای این توافق شکسته خواهد شد، گفت: این شش ماه، آغازی برای یک تجربه جدید برای ملت ایران است چرا که اگر طرف‌های توافق ما به این توافق به دقت عمل کنند و ایران هم به این توافق عمل کند، نتیجه این توافق شروع مذاکرات جامع نهایی است.

مجرم شناخته شدن "شهروند" و "وطن امروز" در دادگاه مطبوعات امروز
 دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات مدیرمسئول سابق روزنامه شهروند و همچنین خبرنگار سابق روزنامه وطن امروز با اکثریت آرا مجرم شناخته شدند.

گزارش 100 روزه دولت با شیرینی موفقیت تیم هسته‌ای تکمیل شد

 رئیس کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه با اشاره به گزارش صد روزه دولت که قرار است توسط دولتمردان ارائه شود، گفت: تیم هسته‌ای کشورمان در چند روز مذاکرات سخت و فشرده تیم ایران با اقتدار و ایستادگی بر مواضع ایستاد و شیرینی خوبی به ملت ایران تقدیم کرد.

غنی‌سازی 5 درصد ادامه دارد/ از اول هم بدنبال غنی‌سازی 20 درصد نبودیم
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: طبق توافقات انجام شده میان ایران و 1+5 ، غنی‌سازی 5 درصد ادامه خواهد داشت.

گام‌های آغازین توسعه کشور با موفقیت دیپلمات‌های ایرانی
 مشاور رئیس‌جمهور گفت: گام‌های آغازین توسعه کشور را دیپلمات های ایرانی با تامین کردن نظرات مقام معظم رهبری برداشتند تا با تعاملی مثبت با جهان بتوانیم مسیر توسعه ایران اسلامی را طی کنیم.

عصبانیت نتانیاهو در توافق هسته‌ای نشان از پیروزی بزرگ ملت ماست

دبير كل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به موفقیت اخیر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور، گفت: همين كه نتانياهو اين توافقنامه را يك توافق بد توصيف كرده، كافي است که بدانيم پيروزي بزرگي بدست آورده‌ايم.

هدف نیروی دریایی، ساماندهی نیروی نظامی در تراز ملت ایران و آرمان‌های نظام اسلامی باشد

 رهبر معظم انقلاب فرمودند: هدف اساسی نیروی دریایی باید ایجاد و ساماندهی یک نیروی نظامی در تراز ملت ایران و آرمان‌های نظام اسلامی باشد.

مقاومت ایران تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری،‌ به نتیجه بزرگی حاصل شد

 نماینده مردم تهران در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری مقاومت کرد و امروز نتیجه بزرگی حاصل شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.