سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأكيد رئيس كل "بيمه مركزي" بر حفظ حقوق بيمه گذاران

رئيس كل بيمه مركزي با اشاره به رويكرد توجه ويژه به توانگري مالي شركت‌هاي بيمه و ذخاير آنها، بر لزوم تلاش ويژه شركت‌هاي بيمه در اين موارد و حفظ حقوق سهامداران و بيمه‌گذاران تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بيمه مركزي، محمد ابراهيم امين در جلسه شوراي عمومي سنديكاي بيمه‌گران كه با حضور دبيركل سنديكا و مديران عامل شركت‌هاي بيمه برگزار شد، با اشاره به مسائل جاري در صنعت بيمه گفت: بيمه مركزي در حال مطالعات تطبيقي براي به روز كردن روش‌هاي نظارت بهينه است.

وي با اعلام اينكه سياست كلي بيمه مركزي دخالت در بنگاه داري و اداره شركت‌هاي بيمه نيست، افزود: اين نهاد حاكميتي و نظارتي در اداره شركت‌هاي بيمه نظارت‌هاي خود را خواهد داشت و با جديت و شفافيت كامل از فعاليت شركت‌هاي خاطي جلوگيري خواهد شد.

امين تصريح کرد: اگر شركتي ضابطه پذير نباشد، فعاليت آن متوقف خواهد شد.

رئيس كل بيمه مركزي همچنين گفت: در مورد سياست‌هاي نظام توزيع و نمايندگي‌ها در حال بررسي چارچوب اصولي و منطقي هستيم و توجه شركت‌هاي بيمه به امور نمايندگان نيز مهم است.

وي گفت: نمايندگان بيمه ها، چهره و تصوير صنعت بيمه را در افكار عمومي مي‌سازند و نظارت و كنترل نمايندگي‌ها و از طرفي تامين مناسب معاش آنها از اهميت خاصي برخوردار خواهد بود.

محمدابراهيم امين به رابطه بيمه مركزي و شركت‌هاي بيمه‌ و سياست بهره‌گيري بيمه مركزي از توان فني و تخصصي سنديكا و انجمن‌هاي صنفي صنعت بيمه اشاره كرد و گفت: همه دستورالعمل‌ها و آيين‌نامه‌هايي که لازم است در شوراي عالي بيمه مطرح و تصويب شود، از فرآيند انجام كار كارشناسي و نظرخواهي از صاحبنظران و كارشناسان خواهد گذشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، سهام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.