سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیار: قهرمانی به دلیل عدم آمادگی‌اش در تست رد شد

کارشناس داوری کشورمان گفت: رد شدن قهرمانی در تست آمادگی جسمانی فقط به دلیل آماده نبودن وی است.

پرویز سیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت قهرمانی بیان داشت: محسن قهرمانی بدون اینکه گناهی داشته باشد مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار گرفت. هر خلافی بخصوص اخلاقی مانند رشوه، تبانی که در همه زمینه‌ها مخصوصاً در فوتبال بسیار دیده می شود که مورد بخشش قرار می گیرد اما این خلاف اگر از طرف داور صورت بگیرد قابل بخشیدن نیست.

کارشناس داوری کشورمان تصریح کرد: داوران از زمانی که وارد کلاس‌ها می‌شوند قضاوت عادلانه را آموزش می‌بینند پس انجام چنین رفتارهایی از طرف داوران امکانپذیر نخواهد بود گاهی مدیران عامل باشگاه‌ها اگر بازی آخر را نبرند به دسته‌ی پایین سقوط می کنند و برای بازگشت مجدد باید میلیاردها تومان هزینه کنند، با این تفاسیر امکان خطا از مدیران عامل است زیرا در این شرایط نفس کشیدن هم برای یک چنین شخصی سخت می‌شود و امکان اشتباه وجود خواهد داشت.

سیار در ادامه افزود: در جامعه شغل‌های بسیاری مانند پزشکی، وکالت، معلمی و غیره وجود دارد که قضاوت و قاضی بودن بالاترین شغل است پس تا حد امکان باید کمترین خطا را داشته باشد.

وی گفت: محسن قهرمانی یکی از داوران خوب فوتبال کشورمان است که در سال‌های اخیر کمترین اشتباهات را داشته و مرتکب خطایی نشده به این دلیل محکوم کردنش درست نیست که اگر در تست آمادگی جسمانی رد شده است به پرونده‌ی هفته‌های قبل مرتبط دانست یک داور از هر لحاظ آماده باشد مخصوصاً آمادگی جسمانی که قهرمانی فقط و فقط به دلیل آماده نبودن این تست را رد شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارشناس ، داوری ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.