سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای بازبینی مرحله اول جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران،‌

پذیرفته‌شدگان بخش تئاتر صحنه دانشجویان رشته تئاتر اعلام شد

به گزارش دبیرخانه هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران اسامی پذیرفته‌شدگان برای بازبینی مرحله اول بخش تئاتر صحنه دانشجویان رشته تئاتر اعلام گردید.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هفدهمین جشنواره بین‌املللی تئاتر دانشگاهی ایران، بررسی و انتخاب آثار ارسالی به دبیرخانه در این بخش توسط شورای انتخاب آثار برگزار گردید.

در این شورا آقایان؛ فارس باقری، علی اصغر دشتی، علی قلی پور، اصغر نوری به عنوان اعضای شورا، سیاوش قائدی دبیر جشنواره و یوسف باپیری معاون هنری جشنواره نیز حضور داشتند.

شورای انتخاب ضمن قدردانی از حضور پرشور دانشجویان رشته تئاتر در این بخش و آرزوی موفقیت برای هنرمندان عرصه تئاتر دانشگاهی، و پس از خوانش و بررسی‌های انجام شده اسامی پذیرفته‌شدگان برای بازبینی مرحله اول به شرح زیر اعلام می‌دارد:

- دانشجویان توجه داشته باشند که همه آثار اعلام شده در این مرحله منوط به بازبینی می‌باشند.

- انتخاب آثار با توجه به شرایط، ضوابط و رویکردهای هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی مندرج در فراخوان صورت گرفته است.

- پذیرفته شدگان مرحله اول توجه داشته باشند که بازبینی اول بدون مجوز نویسنده و اصل گواهی اشتغال به تحصیل ممکن نمی‌باشد و دانشجویان می‌بایست تا پایان آذر ماه ۱۳۹۲ مدارک خود را به ایمیل جشنواره iifut۱۷@gmail.com ارسال نمایند.

دانشجویان گرامی می‌توانند برای مشاهده اسامی اعلام شده به سایت دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر دانشگاهی به آدرس www.iifut.com   مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری سیاوش قائدی ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.