سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان وزارت بهداشت:

رضایت ۷۰ درصدی از "اورژانس" بیمارستان‌های دانشگاه تهران

در حال حاضر طبق نظر سنجی از بیماران مراجعه کننده به اوژانس بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران، میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده این بخش ۷۰ درصد است.

دکتر آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص اورژانس بیمارستان‌ها گفت: اورژانس بیمارستان‌ها از لحاظ تجهیزات، وجود پرسنل پرستاری و متخصص قلب اورژانس و فضا فیزیکی در بخش اعتبار بخشی بیمارستان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. 

وی با بیان اینکه این بخش بیمارستان به لحاظ نوع خدمات ارائه شده و اولین مرحله پذیرش بیماران در هر شرایطی مهم‌ترین بخش هر بیمارستان را به خود اختصاص داده است، افزود: بیشتر مراجعه کنندگان به بخش "اورژانس" به دلیل شرایط بیمارستان از "استرس" بالایی برخوردار هستند و انتظار دارند که پرسنل تمام وقت خود را معطوف به بیمار کنند و همین موضوع میزان نارضایتی آن‌ها را از این بخش بالا می‌برد، در صورتیکه وقتی یک بیمار وارد اورژانس یک بیمارستان می‌شود در بدو ورود با توجه به شرایط فرد درجه بندی می‌شود و طبق برنامه و دستورالعمل به بیمار رسیدگی می‌شود. 

آقاجانی با اشاره به اینکه از ۹۰۰ بیمارستان کل کشور ۵۵۵ بیمارستان دانشگاهی هستند و خدمات قابل قبولی به بیماران در ۲۴ ساعت ارائه می‌دهند، عنوان کرد: البته کاملاً قبول داریم که در برخی از مواقع به دلیل ازدیاد بیماران آنطور که باید انجام شود، نیست اما تمام تلاش‌ها صورت می‌گیرد تا میزان رضایتمندی بیماران از خدمات افزایش یابد. 

آقاجانی خاطر نشان کرد: به عنوان مثال میزان رضایتمندی از بیمارستان‌ها و خدمات بخش اورژانس تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران حدود ۷۰% است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.