سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه تمرین استقلال؛

قلعه‌نویی: بودن اولادی مشکل مهاجم را حل کرده است/سیموئز:آمده ام به جشن تولد سرمربی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نیاز به جذب هافبک بازیساز و دفاع راست داریم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین  استقلال گفت:  ملوان تیم بسیار خوبی است که در هفته‌های اخیر نتایج مناسبی کسب کرده است. متأسفانه در حق ما کمی اجحاف شد زیرا ما تیمی بودیم که دیرتر از سایرین بازی‌هایمان در نیم فصل اول تعطیل شد. بیشترین سهمیه را در تیم ملی داشتیم و زودترین تیمی هستیم که بعد از تعطیلات بازی‌هایمان آغاز می‌شود. قبلا هم گفته‌ام هر چه قانون بگوید تمکین می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه اگر با اختلاف دو گل ملوان را شکست دهند قهرمان نیم فصل خواهند شد، تأکید کرد: به قول مورینیو به یاد ندارم به قهرمان نیم فصل کسی جام بدهد. امیدوارم بتوانیم در انتهای فصل با بازیکنان خوبی که گرفتیم و نفراتی که به تیم اضافه خواهند شد بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم.

 
 
قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا نیاز به جذب مهاجم دارند، عنوان کرد: با آمدن مهرداد اولادی که بازیکن بسیار خوبی است در این پست مشکلی نداریم و تنها نیاز به جذب هافبک بازیساز و دفاع راست داریم.
 
 
قلعه ‌نویی درباره دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان تأکید کرد: امروزه دنیا به دهکده جهانی تبدیل شده و تعامل و ارتباط بحث بسیار مهمی است. این بازی کار بسیار قشنگی است و ما در هنر، علم و ورزش نیاز به این ارتباطات داریم. بسیار خوب است که این حرکت از جنس پیشکسوتان است و کار بسیار قشنگ است.
 
 
سیموئز:آمده ام به جشن تولد سرمربی
 
 

 آنتونی سیموئز که  در تمرین تیم استقلال حاضر شده بود در مورد دلیل حضورش در تمرین گفت:  آمده‌ام جشن تولد امیر قلعه‌نویی را تبریک بگویم و نمی‌خواهم در مورد موضوع خاصی صحبت کنم.

وی در مورد اینکه خودش چند سال دارد، گفت: سنم از آنچه که شما فکر می‌کنید بیشتر است ولی دوست دارم کارم را همین طور ادامه دهم. سنم خیلی زیاد است ولی دوست ندارم بگویم چند ساله‌ هستم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه جلسه خاصی با ماجدی سرپرست استقلال داشته است، گفت:‌جلسه خاصی نداشتیم من بیشتر برای هماهنگی در مورد مسائل فنی با قلعه‌نویی صحبت کردم.

برچسب ها: مهجم ، اولادی ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.