سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور "جورج اوزبورن"وزير خزانه داري انگليس درباره بررسي جامع وضعيت بانک کواپريتيو

وزیر خزانه داری انگلیس اعلام کرد درباره عملکرد و چگونگی انتصاب "پاول فلاورز"، مدیرعامل پیشین بانک کواپریتیو که دیشب در شمال انگلیس دستگیر شد و نیز فعالیت های گروه بازرگانی کواپریتیو، بررسی جامعی صورت می گیرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ پس از آن که نشریه دیلی میل، عکسی را از "پاول فلاورز" منتشر کرد که در آن وی در حال خرید مواد مخدر دیده می شد، افشاگری های متعددی درباره این بانکدار سابق منتشر شد که سوءاستفاده های مالی و برخی موارد اخلاقی از جمله آن هاست.

"پاول فلاورز"، از مشاوران اقتصادی اد میلی بند، رهبر حزب کارگر بود و نزدیکی سنتی گروه بازرگانی کواپریتیو به حزب کارگر انگلیس باعث شد اتهامات مطرح شده علیه پاول فلاورز به یک موضوع جنجالی تبدیل شود.

"دیوید کامرون"، رهبر حزب محافظه کار و نخست وزیر انگلیس در جلسه روز چهارشنبه مجلس با ارتباط دادن پاول فلاورز به حزب کارگر، انتقادهای گسترده ای را علیه این حزب و رهبر آن، اد میلی بند مطرح کرد. وی گفت حزب کارگر از وام های آسان و تسهیلات بانکی "پاول فلاورز" سود برده است.

"اد میلی بند" در پاسخ، ارتباطات گسترده مالی حزب محافظه کار را با میلیونرهایی که مالیات نمی پردازند، برملا کرد و گفت مدیر حزب محافظه کار، با عنوانی جعلی، شرکت راه انداخته و اکنون تحت پیگرد است. رهبر حزب کارگر افزود حزب محافظه کار میلیون ها پوند از شرکت هایی که مالیات نمی پردازند، دریافت می کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.