وزیر خزانه‌داری انگلیس به دنبال تصویب نهایی طرح افزایش مالیات شهروندان پردرآمد بر املاک است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی‌بی‌سی؛ "جورج اوزبورن،" وزیر خزانه داری انگلیس، چهارشنبه اصلاحات جدید مالیاتی را به اطلاع اعضای کابینه دولت خواهد رساند که به موجب آن مالیات افراد پردرآمد افزایش می‌یابد و به این ترتیب کسری بودجه بخش کمک هزینه‌های اجتماعی جبران می‌شود.

مالکان و مستاجرانی که بیش از 30 هزار پوند – در لندن بیش از 40 هزار پوند – درآمد داشته باشند باید مالیات بیشتری برای ملک خود پرداخت کنند. انتظار می‌رود از ناحیه افزایش مالیات مسکن، تا سال 2018 – 2019 (1397 - 1398 ) بالغ بر 250 میلیون پوند ذخیره‌سازی نقدی صورت بگیرد. قانون مالیاتی جدید احتمالا 340 هزار خانواده انگلیسی را شامل می‌شود. انجمن‌های مرتبط با مسکن و مقامات محلی موظف هستند نرخ اجاره مستاجرانی که بیش از 60 هزار پوند درآمد دارند را افزایش دهند. این موضوع می‌تواند دست‌کم هفته‌ای 70 پوند به مالیات مستاجران دارای درآمد بالا اضافه کند. پول کسب شده از این ناحیه مستقیما به خزانه انگلیس واریز می‌شود.

"اوزبورن" با اشاره به کاهش 12 میلیارد پوندی بودجه خدمات اجتماعی انگلیس تاکید کرد افزایش مالیات افراد پردرآمد ضروری بوده و حتی موجب می‌شود مردم پول بیشتری را پس‌انداز کنند.

وی در ادامه افزود: برقراری تعادل در اخذ مالیات و برداشتن فشار از روی خانواده‌های کم درآمد نکته‌ای ضروری است که به بهبود سطح خدمات اجتماعی کمک می‌کند. سامانه رفاهی که دولت به دنبال آن است به جای اعطای کمک‌هزینه‌های معیشتی، فرصت‌های شغلی بیشتری برای شهروندان فراهم می‌کند.

درصورتیکه وزیر خزانه‌داری انگلیس موفق شود روز چهارشنبه نظر مساعد دیگر اعضای کابینه محافظه‌کار را نیز جلب کند، طرح افزایش مالیات بر املاک و مستغلات این کشور از آوریل 2017 (فروردین 96) به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار