سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورپناه: از سوت اول هر بازی به فکر قهرمانی هستیم

بازیکن جدید مهرام از ابتدای فصل به فکر قهرمانی با تیم جدید است و می گوید: با سوت اول هر بازی ابتدا به فکر همان بازی و در اصل به فکر قهرمانی هستیم.

سعید داورپناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دیدار با قشم و شرایط بهتر مهرام نسبت به حریف توضیح داد: قشم تیم خوبی است اما چون پیش از مسابقات تمرینات کمتری داشتند در مقابل مهرام به مشکل خوردند. مربی و بازیکنان قشم دوستان خوب من هستند و قطعا با تمرین بیشتر و کار گروهی، شرایط بهتری خواهند داشت.

وی ادامه داد: رزومه مصطفی هاشمی هم در تیم ما مشخص است. وی در هر تیمی که کار کرده، در کورس قهرمانی بوده است و علت اصلی شرایط فعلی تیم را هم کار خوب و گروهی به علاوه بزرگی مهرام می دانم که همیشه برای قهرمانی تیم می بندد.

داورپناه در مورد تغییرات این فصل مهرام تاکید کرد: قطعا تیمی که جمع شده شامل بهترین بازیکنان از نظر مربی است و همه بازیکنان هم برای قهرمانی تلاش می کنند. از همان سوت اول بازی به همین فکر به زمین می رویم البته ابتدا به بازی پیش رو فکر می کنیم اما هدف نهایی تیم قهرمانی است.

شرمنده مردم زنجان شدیم
 
بازیکن فصل قبل همیاری زنجان، خاطرات خوبی از سال گذشته ندارد و می گوید: سال قبل شرایط خاصی با لیگ کوتاه پیش آمد. 2 ماه از فصل را به خاطر آسیب دیدگی از دست دادم و وقتی یک بازیکن 2 ماه در کنار تیم نباشد، بازیکنان دیگر کمتر رویش حساب می کنند و حتی پاسهای کمتری دریافت می کردم. از طرفی در این میان پویا تاجیک هم مانند من آسیب دید و تیم دست و پا شکسته ای داشتیم که جریانات دیگری در زنجان هم باعث شد به نتیجه نرسیم و در نهایت شرمنده مردم این شهر شدیم.

داورپناه که در نهایت بخشی از پول خود را هم از زنجان نگرفت، توضیح می دهد: حدود 35 تا 40 درصد پول خود را نگرفتم. اگر بحث جریمه بود هم در هیچ قانونی ثبت نشده که اجازه جریمه بازیکن را تا این حد داشته باشند.

برای رسیدن به تیم ملی می جنگم

وی در مورد انگیزه های خود برای بازگشت به تیم ملی اشاره کرد: تیم ملی برای همه مهم است و من هم برای رسیدن به این جایگاه می جنگم. بعد از آمدن بچیروویچ من هم به همراه تیم ب به مسابقاتی رفتم که بد هم بازی نکردم اما بعد از آن به تیم دعوت نشدم. دوست داشت به تیم ملی کمک کنم اما به هر حال سلیقه مربیان هر چه باشد به آن احترام می گذارم و تمام تلاشم را برای بازگشت دوباره انجام می دهم.

بازیکن مهرام از بازی با هم تیمی های جدید خود هم خوشحال است و می گوید: همیشه دوست داشتم که با تمام این بازیکنان کار کنم و هم تیمی های جدید خود را خیلی دوست دارم. همه ما تمام تلاشمان را روی قهرمانی گذاشته ایم البته به تمام تیمهای دیگر هم احترام گذاشته و قصد کری خواندن نداریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: داورپناه ، بازی ، مهرام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
fatemeh
۲۳:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
امیدوارم مهرام همیشه برنده باشه...