تیم بسکتبال مهرام بعد از باخت در نیمه اول، تیم افرا خلیج فارس را با نتیجه 75 بر 65 برد و در سوپرجام تهران بدون باخت ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دو تیم بسکتبال مهرام و افرا خلیج فارس در سومین روز سوپرجام باشگاههای تهران دیداری تعیین کننده برای قهرمانی داشتند که تیم مهرام در نهایت موفق به برد 75 بر 65 در این دیدار شد.

در ترکیب هر دو تیم تهرانی تعداد زیادی از بازیکنان نوجوان و جوان حضور داشتند و تنها سعید داورپناه از میان بازیکنان سهمیه ملی در تیم مهرام حضور داشت.

تیم مهرام که ترکیبهای مختلفی را در بازی مورد استفاده قرار می داد کوارتر اول بازی را با نتیجه 22 بر 19 واگذار کرد و با وجود برد کوارتر دوم در پایان نیمه هم 39 بر 37 بازی را باخت اما کوارترهای سوم و چهارم با نتایج 16 بر 14 و 22 بر 12 به نفع نایب قهرمان لیگ تمام شد و با توجه به پیروزی در دو دیدار قبلی و در پیش داشتن تنها یک بازی با تیم نیروی زمینی به نظر می رسد قهرمانی این بازیها نیز به مهرام برسد.

حضور صمد نیکخواه در سالن

در حاشیه این دیدار چند بازیکن از جمله صمد نیکخواه بازیکن سال قبل مهرام،‌ مهراد آتشی و چند عضو تیم دانشگاه آزاد هم به سالن آزادی آمده بودند.

صمد که امسال با یک تیم چینی قرارداد بسته و طی چند هفته آینده نیز باید در لیگ این کشور اولین بازی خود را انجام دهد، بازی مهرام با افرا را در آزادی تماشا کرد و فردا باید به همراه سایر اعضای تیم ملی در دیدار دوستانه با تیم شهرداری گرگان به میدان رود.

در دیدار تیمهای مهرام و افرا، نوید فراهانی بازیکن افرا دچار آسیب دیدگی شد و سعید داورپناه از مهرام در کنار رسول مظفری از افرا هر کدام با 20 امتیاز، بیشترین امتیاز را برای تیمهای خود به دست آوردند.

تیم مهرام باید روز یکشنبه 21 مهر با تیم نیروی زمینی در سالن آزادی دیدار کند و تیم افرا نیز در این روز استراحت خواهد داشت.
برچسب ها: سوپرجام ، باشگاهی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار