سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورکیانی:

تا آخرین روز حضورم در استقلال صنعتی ویسی با ما می ماند

مدیرعامل باشگاه استقلال صنعتی خوزستان بیان کرد: از جذب ویسی به عنوان سرمربی تیم تازه راه یافته‌مان به لیگ برتر بسیار خوشحال هستیم.

علی پورکیانی مدیرعامل باشگاه استقلال صنعتی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: بازکنان وکادر فنی باشگاه با توجه به اولین تجربه حضور در لیگ برتر بسیار خوب کار کردند و کاملاً از عملکرد و کادر فنی راضی هستیم مخصوصاً سرمربی تیم بسیار راضی کننده کارکرد ومن تا آخرین روز حضورم در استقلال صنعتی از وی حمایت خواهم کرد.

در ارتباط با نقل وانتقالات این باشگاه خاطرنشان کرد: منصور نعامی، حامد محمودی و مهدی نظری در ادامه راه ما را همراهی نخواهند کرد و از تیم ما جدا شدند و تاکنون نیز بازیکن جدیدی را جذب کنیم و در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر سرمربی تیم هستیم تا بتوانیم خلاء‌های پیست‌های مورد نظرمان را جذب کنیم.

وی در ارتباط با بازی تدارکاتی و اردوی نیم فصل نیز خاطرنشان کرد: بازیکنان در حال حاضر در سد کرخه اردو زده اندو شرایط شان بسیار مطلوب هستند و برهماهنگی لازم برای شروع نیم فصل دوم خواهند رسید.

وی افزود: متاسفانه در اهواز بارندگی‌های شدیدی صورت گرفته است و تیم فردا یک بازی تدارکاتی مقابل تیم منتخب کیش شهرستان انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پورکیانی ، استقلال ، کیش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.