مدیرعامل تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت ایمان مبعلی گفت: باشگاه استقلال نامه درخواستش را برای به خدمت گرفتن مبعلی به باشگاه ارسال کرده است. ما هم با احترام خواستمان را دادیم.

علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما در پاسخ درخواست باشگاه استقلال بیان کردیم که قاضی و برهانی یا عمران زاده و جمشیدیان را بدهند تا مبعلی را به این باشگاه بدهیم. در غیر اینصورت 500 میلیون تومان بدهند تا مبعلی را به خدمت بگیرند.

پورکیانی در ادامه اظهار داشت: شرط ما برای انتقال مبعلی به استقلال عجیب نیست. مبعلی مانند دیگر بازیکنان جزو مهره های مؤثر ما است و قصد نداریم به راحتی این بازیکن را از دست بدهیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: مبعلی به دلیل آسیب دیدگی فصل گذشته کمتر بازی می کرد اما الآن جزو بازیکنان مؤثرمان است و به نوعی ما این بازیکن را نیاز داریم و جزو منابع انسانی ما محسوب می شود.

پورکیانی عنوان کرد: فصل نقل و انتقالات،‌ فصل داد و ستد باشگاه ها با یکدیگر است. به هر حال تیمها باید نقاط ضعفشان را از طریق جذب بازیکنان دیگر تیمها برطرف کنند. بر این اساس استقلالی ها اگر توان مالی شان ضعیف است بهتر که وزنه سنگینی همچون مبعلی را بلند نکنند.

پورکیانی در باره گفته فتح اله زاده که قید مبعلی را به خاطر پیشنهاد بالا استقلال خوزستان زده، بیان کرد: فتح اله زاده خیرو صلاح باشگاهش را در نظر گرفته و براساس آن این صحبت را مطرح کرده است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره رضایت وی از جدایی مبعلی بیان کرد: وی مسئول فنی تیم است و مسئولیت منابع مالی را در اختیار ندارد. براین اساس اظهار نظر سرمربی تیم نسبت به مسئولان تیم در مورد مبعلی متفاوت است.

وی درباره جذب بازیکنان جدید بیان کرد: وی خواستار به خدمت گرفتن بازیکنانی در پست های دفاع چپ، هافبک دفاعی وفوروارد است.
همچنین وی را مامور کردیم که با بازیکنان مدنظرش مذاکره کند وما هم با باشگاه ها وارد مذاکره می شویم.

وی درباره لیست مازاد باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: منصور نعامی، مهدی نظری و حامد محمودی از تیم جدا شدند و به غیر از این ها بازیکن دیگری در لیست مازاد وجود ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، فوتبال ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار