سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهنمای پاییزه دریچه برای خریداران لپ تاپ؛

لپ تاپ هایی مناسب برای بازی خورها + معرفی و تصاویر

اگر قصد خرید یک رایانه قابل حمل با هدف بازی کردن را در نظر دارید،دریچه لپ تاپ های زیر را به شما پیشنهاد می کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران،در فصل پاییز امسال رایانه های قابل حمل جدیدی روانه بازار شدند.اگر شما هم قصد خرید یکی از این رایانه ها را با هدف بازی کردن دارید،می توانید مدل های زیر را در نظر بگیرید.

Dell ALIENWARE 17

لپ تاپ 17 اینچی دل با نام ALIENWARE 17 یکی از بهترین محصولات برای افراد علاقه مند به بازی های رایانه ای و داشتن لپ تاپی جان سخت است.بدنه این لپ تاپ از جنس آلومینیوم بوده که مقاومت آن را بالا می برد.همچنین این طراحی اجازه استفاده از چراغ های LED در قسمت صفحه کلید و تاچ پد (موس) را به دل داده است.

از نظر قیمت نیز ALIENWARE 17 یک لپ تاپ مناسب محسوب می شود.این رایانه قابل حمل در حدود 1500 دلار قیمت دارد.

از ویژگی های سخت افزاری Dell ALIENWARE 17 می توان رم 8 گیگابایتی اشاره کرد که تا 32 گیگابایت نیز قابل ارتقا می باشد.در قلب این رایانه قابل حمل پردازشگر چهار هسته ای Core i7-4930MX با سرعت بیش از سه گیگاهرتز قرار دارد و ظرفیت حافظه داخلی آن 1.5 ترابایت است.

اما موتور گرافیکی این لپ تاپ نیز در نوع خود جالب است. 17 ALIENWARE مجهز به کارت گرافیک جی فورس GTX 780M با رم چهار گیگابایتی بوده و رزولوشن نمایشگر 17 اینچی آن 1920 در 1080 می باشد.


ASUS G750

ایسوس نیز در رقابت بین شرکت های تولید کننده رایانه های قابل حمل برای افراد علاقه مند به بازی های رایانه ای عقب نمانده و مدل G750 را تولید کرده است.این لپ تاپ دارای نمایشگر 17 اینچی می باشد که رزولوشن آن 1920 در 1080 یعنی فول اچ دی است.

نکته ی مهم و قابل توجه در خصوص لپ تاپ ایسوس پردازشگر آن می باشد که از نسل چهارم پردازنده های اینتل یعنی هاسول در آن استفاده شده و عمر باتری در این لپ تاپ را تا حد بالایی افزایش داده است.این پردازشگر چهار هسته ای بوده و با سرعت 2.4 گیگاهرتز کار می کند.

اما ظرفیت حافظه رم در G750 بین 12 تا 32 گیگابایت است و حافظه داخلی آن نیز یک ترابایت ظرفیت دارد.در کنار این حافظه کاربر می تواند یک حافظه پر سرعت SSD با ظرفیت 512 گیگابایت داشته باشد.

موتور گرافیکی لپ تاپ ایسوس جی فورس GTX 780M با رم 4 گیگابایتی است و قیمت آن در حدود 1300 دلار می باشد.


MSI GT70

شرکت MSI محصولاتی خوب با قیمت نسبتا مناسب عرضه می کند.لپ تاپ این شرکت با نام GT70 مناسب برای افرادیست که به یک رایانه قابل حمل برای بازی کردن با طول عمر باتری بالا نیاز دارند.این لپ تاپ به کمک پردازشگر هاسول می تواند تا 4 ساعت و 30 دقیقه به طور مداوم کار کند که در بین مدل های مشابه دارای رکورد می باشد.

نمایشگر این لپ تاپ 17 اینچی است و رزولوشن آن فول اچ دی یعنی 1920 در 1080 می باشد.همچنین در قلب گرافیکی آن جی فورس GTX 780M با رم چهار گیگابایتی قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی های سخت افزاری این رایانه قابل حمل که 1500 دلار قیمت دارد می توان به استفاده از پردازشگر چهار هسته ای با سرعت 2.4 گیگاهرتز اشاره کرد.همچنین ظرفیت رم دستگاه از 8 تا 32 گیگابایت متغیر است.حافظه داخلی دستگاه نیز یک ترابایت ظرفیت دارد در کنار آن از قابلیت استفاده از سه حافظه پر سرعت SSD با ظرفیت 128 گیگابایت وجود دارد.


RAZER BLADE (2013)

شرکت RAZER BLADE سابقه طولانی در تولید لوازم الکترونیکی برای افراد علاقه مندان به بازی های ویدئویی و رایانه ای دارد.محصول جدید این شرکت که در سال 2013 خودنمایی کرد یک رایانه قابل حمل با نمایشگر 14 اینچی است.این لپ تاپ زیبا دارای وزن کم و حداکثر توان سخت افزاری می باشد که البته این فاکتورها قیمت آن را 1800 دلار بالا برده است.

بین لپ تاپ های 14 اینچی این مدل از همه سبک تر و دارای قدرت سخت افزاری و گرافیکی بالاتری می باشد.

رایانه قابل حمل چهارده اینچی RAZER BLADE 2013)) دارای پردازشگر چهار هسته ای Core i7-4702HQ می باشد که با سرعت 2.2 گیگاهرتز کار می کند.

ظرفیت رم این لپ تاپ 8 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن بسته به انتخاب کاربر بین 128 تا 512 گیگابایت ظرفیت دارد.موتور گرافیکی لپ تاپ RAZER BLADE نیز دو نوع دارد که یکی از آن ها اینتل اچ دی 4600 با رم دو گیگابایتی و دیگری جی فورس GTX 765M می باشد.رزولوشن نمایشگر 14 اینچی این لپ تاپ 1600 در 900 پیکسل است.




امتياز تحريريه دريچه فناوری اطلاعات:

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.