سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی دارابی اعلام کرد

تشکیل كارگروه مشترك بسيج و سيما

معاون سيماي رسانه‌ ملي در نشست شوراي مديران معاونت سيما تاكيد كرد: صدا و سيما تدارك گسترده‌اي براي هفته بسيج ديده است.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، علي دارابي در ديدار با سردار نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين كه در نشست شوراي مديران معاونت سيما شركت كرده بود، اظهار داشت: صدا و سيما تدارك گسترده‌اي براي هفته بسيج ديده است.

دارابي با اشاره به اينكه علي‌رغم تلاش‌هاي گسترده سازمان صدا و سيما براي پوشش فعاليت‌هاي همه بخش‌ها در هفته دفاع مقدس گفت: جمع‌بندي مركز نظارت سازمان اين بوده كه سيما در اين هفته بيشترين توجه را به بسيج داشته است.

وي گفت: معاونت سيما در برنامه‌سازي‌هاي خود تلاش كرده كه فعاليت‌هاي همه بخش‌ها منعكس شود.
 
وي در ادامه از مديران سيما خواست بسيج را با رويكرد و نوآوري‌ها و طراوتي كه امروز بر آن حاكم است، معرفي كنند و پيشنهاد كرد كه كارگروه مشتركي متشكل از نمايندگاني از صدا و سيما و بسيج تشكيل شود كه هر 6 ماه يكبار تشكيل جلسه دهند تا كارهاي مشترك در عرصه‌هاي مختلف انجام دهند.

معاون سيما در اين نشست اعلام كرد: در تمهيداتي كه براي هفته بسيج در سيما انديشيده شده  612 برنامه در 7900 دقيقه مربوط به بسيج در هفته بسيج پخش خواهد شد.
 
 وي همچنين از مديران سيما خواست برنامه‌هاي تهيه شده براي هفته بسيج در ساعات پربيننده شبكه‌ها پخش  و از پخش همزمان برنامه‌هاي مربوط به اين هفته در چند شبكه خودداري شود.   
 
معاون سيما در ادامه خواستار حضور بسيج در ظرفيت‌هاي سيما شد و به نمونه‌هايي از برنامه‌ها و سريال‌هاي در دست تهيه اشاره كرد و اظهار داشت: هر چه سرمايه‌گذاري در رسانه صورت گيرد جا دارد.   
 
دكتر دارابي معرفي قهرمانان بسيجي در برنامه‌هاي مختلف سيما را به عنوان يكي ديگر از پيشنهادات خود مطرح كرد و توضيح داد كه به اين منظور صدا و سيما بايد شناسنامه‌اي از قهرمانان بسيجي در عرصه‌هاي مختلف داشته باشد كه بتواند در مناسبت‌هاي مختلف در برنامه‌سازي از آن‌ها استفاده كند.   
 
سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين نيز در اين نشست گفت: هدف بسيج همان هدف صدا و سيماست و هر دو به سمت تحقق جامعه اسلامي حركت مي‌كنند.
   
وي از مديران سيما خواست در هفته بسيج به دنبال كاركردهاي امروز بسيج در حوزه‌هاي فرهنگي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي باشند و اظهار داشت: بسيج و صدا و سيما بايد به سمت عمليات مشترك فرهنگي و اصلاحات گسترده اجتماعي در جامعه پيش بروند.

وي در ادامه پيشنهاد تشكيل شبكه تلويزيوني كشاورزي براي گسترش آموزش به فعالان در اين بخش را ارايه كرد و گفت كه اين پيشنهاد خدمت مقام معظم رهبري نيز تقديم شده است و بسيج نيز آماده همكاري در اين زمينه با صدا و سيماست.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: بسیج ، سیما ، رادیو ، تلویزیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.