سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درباره اولویتی به نام اردوی اتریش؛

از مصدومیت مرجان کلهر تا مربی 20 هزار یورویی

اردوی تیم ملی اسکی آلپاین کشورمان در کنار دستاورد‌هایی که داشت با اتفاقاتی نیز همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی اسکی آلپاین کشورمان از 15 مهر عازم اردویی شد که به عقیده مسئولان فدراسیون به منظور آماده سازی اسکی‌بازان در سال منتهی به المپیک زمستانی شکل گرفته بود.

اردویی که سرمربی تیم ملی آن را از لحاظ فنی برای تیم خود بسیار مناسب می دانست،‌ اگر چه هزینه‌های اعزام اسکی‌بازان در این برهه از زمان و در این شرایط مالی انتقاد بسیاری از کارشناسان را در پی داشت.

این عده از صاحب نظران معتقدند صرف هزینه بالا برای اعزام اسکی‌بازان به خارج از کشور باید با هدف کسب سهمیه المپیک باشد و در این بحران اقتصادی چنین هزینه‌هایی می بایست در اولویت‌های پایانی باشد.

سر پیکان بخشی از انتقادات نیز معطوف به عدم هزینه فدراسیون در بخش نوجوانان و جوانان بود. هزینه‌ای که انتظار می‌رود بیشتر در زمینه تیم‌های پایه و به خصوص در بخش استعدادیابی صرف شود.

اساساً اسکی‌بازان ما پس از 7 ماه تعطیلی به اردویی اعزام شدند که از نظر علمی پس از آن و بعد از یک استراحت کوتاه باید تمرینات از سر گرفته شود.

بزرگان اسکی دنیا نیز در کمپ اتریش حاضر بودند و حضور یک مربی ایتالیایی در کنار تیم برخی اشکالات اسکی‌بازان را رفع کرد. اما یکی از اتفاقات ناگوار در اردوی اتریش مصدومیت مرجان کلهر بود، کلهر از ناحیه مینیسک زانو دچار آسیب دیدگی شده که به نظر می رسد حالا حالا‌ها برای بهبود کامل آن زمان لازم است.

مسئله پیگیری بیمه‌ای این مصدومیت یکی دیگر از دغدغه‌‌هایی بود که می بایست نه فقط درباره کلهر بلکه برای همه اسکی بازان مد نظر قرار بگیرد.
پس از اردوی اتریش فدراسیون با یک مربی فرانسوی قرار داد بست.

کریستوفر ماتازی باری مدت  4 ماه و با حقوق ماهیانه 5 هزار یورو هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت، مربی ای که با توجه به رزومه‌اش می تواند به خصوص به تیم‌های پایه ما کمک کند.

فصل اسکی نزدیک است، برنامه ریزی باید جامع‌تر  و علمی‌تر مسیر صعودی را در پیش گیرد. انتقادات سازنده اهالی اسکی راهگشای مسئولان خواهد بود، مسئولانی که به قول علیداد ساوه شمشکی تلاش زیادی برای آرامش اسکی‌بازان و مهیا شدن شرایط فنی ایده‌آل آنها کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: هزینه ، بخش ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.