سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمینار آموزشی تغذیه صحیح در بانوان جنوب پایتخت

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برگزاری سمینار آموزشی تغذیه صحیح و سالم ویژه بانوان این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام‌ و ا‌لمسلمین جوادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری سمینار آموزشی تغذیه صحیح ویژه بانوان محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان و سلامت بانوان، پیشگیری از بیماری ‌ها‌یی از جمله دیابت، فشار خون، قند خون، چربی خون، کم خونی و بیماری های مضر دیگر در دست اجرا است.

حجت الاسلا‌م جوادی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: شهروندان تحت نظارت کارشناسان مجرب اجتماعی و فرهنگی، پزشکان متخصص با نحوه تغذیه صحیح و سالم، نحوه مقابله با بیماری های مضر آشنا می شوند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری سمینار آموزشی تغذیه صحیح ویژه بانوان در سرای محله شریعتی جنوبی با حضور کارشناسان مجرب اجتماعی و فرهنگی و پزشکان متخصص از اقدامات اجرایی این طرح است.

حجت الاسلا‌م جوادی ادامه داد: در این سمینار آموزشی موضوع‌ ها‌یی از جمله تغذیه صحیح و سالم، استفاده از مواد غذایی با فیبر بالا مواد غذایی دارای آهن بالا و فواید استفاده از میوه ها و سبزیجات به شهروندان آموزش داده خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 افزود: برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی تغذیه سالم و صحیح ویژه بانوان، برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی ویژه شهروندان، ارائه خدمات رایگان پزشکی، غربالگری قند خون، فشار خون توده بدنی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.