سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهکارهای "جشنواره عروسکی" برای جبران کمبود بوجه

جلسه هماهنگی جشنواره عروسکی و دانشگاه سوره، صبح امروز برگزار و به بررسی و حل مشکلات پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران صبح امروز جلسه هماهنگی جشنواره عروسکی و دانشگاه سوره در این دانشگاه با حضور اکرم قاسم پور مدیر گروه دانشگاه سوره ، محسن محمدی دبیر جشنواره و همچنین جمعی از دانشجویان گرایش عروسکی برگزار شد در این جلسه محسن محمدی مشکل اصلی این دوره جشنواره را مشکل مالی عنوان کرد و در ادامه افزود: برای جبران این مشکل سعی در مدیریت این دوره داریم که  به گروه‌ها  شرکت کننده آسیب نرسد و هم این به دست‌آوردهایی که در نظر گرفته شده است برسیم.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از راه کار هایی که برای رفع مشکل مالی در نظر داریم حذف جوایز دوم و سوم است که نصف این جایزه به نفر اول و نصفه ی  دیگر نیز به کمک هزینه ها تخصیص داده میشود همچنین علاوه بر جایزه نقدی سعی بر این است که امتیاز های دیگری به گروه ها داده شود مثل پذیرفتن کارهای برتر برای اجرای عموم.

محمدی در ادامه افزود: افزایش کمک هزینه خیلی مهم تر از جوایز نقدی خواهد بود و همچنین یکی از کارهایی که برای جبران هزینه ها ی مالی میتوان انجام داد رفتن باز بینی گروه ها در خود دانشگاهشان است و در صورتی که گروه ها حاضر به اجرا در دانشگاه خود باشند میتوانیم جشنواره را در سه دانشگاه اصلی شرکت کننده در این جشنواره بر گزار کنیم و این تصمیم میتواند به نفع خود گروه‌های شرکت کننده نیز باشد.

دبیر سیزدهمین دوره جشنواره عروسکی در ادامه گفت: در این دوره جشنواره بخش بازخوانی متون نخواهیم داشت و باز بینی ها هم به  احتمال زیاد در اواخر آذر خواهد بود ولی هنوز این زمان به قطعیت نرسیده است همچنین در این دوره برای ارتباط بهتر بین گروه ها و جشنواره در هر بخش  رابط هایی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: افتتاحیه  تا  اختتامیه جشنواره در 8 روز برگزار خواهد شد همچنین برنامه ریزی ها برای این  جشنواره طوری بوده است که تداخلی با دیگر جشنواره های تئاتری نداشته باشد و تاریخ برگزاری جشنواره عروسکی از 26بهمن تا 3 اسفند خواهد بود.

محمدی در ادامه خبر داد: از مقالات و منابع علمی که در حوزه تئاتر عروسکی باشد استقبال خواهیم کرد و بعد از جمع‌بندی کلی مجموعه آثار را به چاپ خواهیم رساند همچنین در این جلسه از دانشجویان فعال که حاضر به همکاری بودند نیز دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.