سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان؛

عزیزیان: نباید در مقابل لبنان دوباره غافلگیر شویم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگر بازیکنان با آمادگی و توان بدنی بالا به میدان بروند بازی سختی با لبنان نخواهیم داشت.

سعید عزیزیان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بازی فردا به سختی بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی نیست بازیکنان ما، تیم لبنان را دست کم گرفته و در زمین غافلگیر شدند و شکست خوردند اما برای بازی فردا با آمادگی بیشتری به زمین می‌روند و می‌توانند با اختلاف دو گل تیم حریف را شکست دهند.

کارشناس فوتبال کشورمان درادامه افزود: تیم لبنان در مقابل تیم ملی قوی نیست ولی انگیزه کافی برای ارائه بازی خوب دارند تیم ملی با توجه به یک بار شکست مقابل لبنان باید بهتر کار کند و تیم مقابل را دست کم نگیرند.

وی خاطرنشان کرد: راهکارهای زیادی وجود دارد تا تیم ملی بتواند به گل رسد اعم از اینکه کارهای تاکتیکی مربی را در زمین به خوبی ایفا کننددر بازی فردا تیم لبنان سعی می‌کند تجمع زیادی را مقابل دروازه خود داشته باشد بهترین راه شوت از 18 قدم و شوت دفاع و ارسال از جناح می‌ّاشد تیم لبنان سعی می‌کند با بازیکنان خود به صورت دفاعی بازی کند و تیم ملی را مورد هجوم قرار دهند برای رسیدن به گل مقابل آن‌ها باید ارسال خوب از کنار داشته باشند.

عزیزیان در ادامه گفت: تمام بازیکنان تیم ملی خوب هستند ولی هافبک بهتر از دیگر بازیکنان بازی می‌کنند و به خوبی از خط هافبک توپ را به مهاجمان ارسال می‌کنند و به موقع به بازی سرعت می‌دهند که بهترین این افراد آندره تیموریان است که با تسلط بیشتری بازی می‌کند.

وی در پایان افزود: حضور دو رگه‌ها در بازی فردا برای تیم ملی موثر است تجربه بالای این سه بازیکن و با سابقه خوبی که در تیم‌های خارجی داشته‌اند می‌توانند تیم ملی را به گل رساند و برنده از زمین خارج شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عزیزیان ، سختی ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.