پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: هر 2 تیم براي نباختن به بازی آمده بودند به همین خاطر هیچ کدام از تیم ها، فوتبالی بازی نکردند.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی دربی گفت: بازی دربی تماشا پسند نبود، حساسیت بازی دیشب بسیار بالا بود و هر دو تیم از این مسأله به خوبی آگاه  بودند.
تیمها برای نباختن به میدان آمدند به خاطر همین هیچ کدام از این تیمها، فوتبالی بازی نکردند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص داوری این بازی افزود: شاهد داوری خوبی در این بازی بودیم چون فغانی اکثراَ داوریهای موفقی انجام می دهد اما فغانی در دربی دیشب، ‌در همان نیمه اول می توانست یک تا دو بازیکن را اخراج کند تا شاید از خشونت بازی کمتر شود.
اما این اتفاق نیفتاد.

وي اظهار داشت: در مورد قاضی هم باید بگویم با اینکه بازیکن محکمی است و اکثراً به خوبی از پس میدان بر می آید اما در نیمه دوم فکر می کردم هم قاضی و هم صادقیان اخراج شوند اما داور تشخیص داد که باید به جای کارت قرمز از زرد استفاده کند. شاید من اشتباه می کنم و باید به نظر داور احترام گذاشت.

عزيزيان خاطرنشان کردبا این حال بازی کمی خشن شروع شد و همانطور که گفتم اگر داور در نیمه اول اخطار لازم را به بازیکن ها می داد شاید از خشونت این بازی به تدریج کمتر می شد و بازی از این خشکی در می آمد.
البته من پیش بینی می کنم که اگر بازی دیشب گل داشت این خشونت ها در پایان بازی و در نیمه دوم به بعد کمتر می شد و ما شاهد بازی زیباتری می بودیم./مح
برچسب ها: فوتبال ، پیشکسوت ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار