سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات رنکینگ بانوان کشور

بدمینتون بازان مرحله نیمه نهایی دونفره شناخته شدند

سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در قسمت دونفره امروز (دوشنبه 92/8/27) ادامه یافت و بازیکنان مرحله نیمه نهایی شناخته شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در پیکارهای مرحله یک چهارم نهایی در نخستین دیدار ثریا آقایی و یسری بیگی به مصاف الناز شهبازی و آیلار اصغرزاده رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود آقایی و بیگی خاتمه یافت.

در دومین دیدار مولود اسماعیلی و صحابه فرد برابر فاطمه سروقدی و الناز فیض منش دیدار کردند که در پایان اسماعیلی و فرد با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافتند.

سومین دیدار را نگین امیری پور و سحر زمانیان برابر زینب عبدالکریمی و ملیکا مطلبی برگزار کردند که در پایان امیری پور و زمانیان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسدند.

چهارمین دیدار را صفورا زمانلو و پگاه کامرانی برابر رها راد افشار و سارا دلاوری انجام دادند که در پایان زمانلو و کامرانی با نتیجه 2 بر یک برابر حریفان خود به برتری رسیدند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی این پیکارها ثریا آقایی و یسری بیگی به مصاف صفورا زمانلو و پگاه کامرانی خواهند رفت و مولود اسماعیلی و صحابه فرد به مصاف نگین امیری پور و سحر زمانیان می روند.

سومین مرحله مسابقات رنکینگ بانوان بزرگسال کشور با شرکت 80 بازیکن در روزهای 26 و 27 آبان ماه جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهید شیرودی تهران برگزار می شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بدمینتون ، بانوان ، رنکینگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.