سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی: لیگ ما فقط نام حرفه‌ای بودن را یدک می کشد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سطح کیفی بازی‌ها نسبت به فصل گذشته پایین تر بود، اتفاقات و حواشی به وجود آمده در برخی تیم‌ها به عدم کیفیت مسابقات دامن زد.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت زمین‌های ورزشگاه‌ها گفت: در برخی از استادیوم‌ها کیفیت زمین و چمن‌ها بهتر شده اما در برخی ورزشگاه‌ها  هیچ تغییری به وجود نیامده است.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: ما باید همان طور که نام حرفه‌ای را روی لیگ خود گذاشته ایم، همان گونه هم باید فوتبال و ورزشگاه‌های خود را به سمت حرفه ای بودن پیش ببریم.

وی در مورد عملکرد داوری در نیم فصل اول لیگ برتر امسال اظهار داشت: تنش ها و مسائل به وجود آمده درباره داوری تأثیر منفی و مثبت بر عملکرد داوران فوتبال کشورمان گذاشته است برخی از داوران حاضر به قضاوت کردن مسابقات نیستند و این مسئله ضربه زیادی به بدنه داوری فوتبال ما وارد می کند.

عبدی افزود: برخی حواشی باعث شده داوران با تمرکز بالا نتوانند قضاوت بهتری داشته باشند به همین دلیل ما شاهد اشتباهات فاحشی در داوری هستیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص پدیده لیگ برتر بیان داشت: اگر بخواهم پدیده‌ای را در لیگ معرفی کنم بایرامی و پیام صادقیان را نام می برم زیرا با توجه به تجربه کمترشان نسبت به بازیکنان بزرگ پیشرفت و سطح فنی بالایی برخوردارند و در لیگ برتر بازی‌های خوبی از خود به معرفی اجرا گذاشته اند.

وی درباره مدعیان قهرمانی تصریح کرد: تیم هایی که مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند همانند دیگر تیمها با مشکلات زیادی مواجه هستند مدعیان قهرمانی تقریبا هم سطح یکدیگر هستند و با فاصله کمی نسبت به هم در جدول قرار دارند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، کیفی ، فصل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.