سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"زهره صفوی" ضمن گلایه از اهالی هنر مطرح کرد

میلیاردها تومان بودجه در جیب افراد ناشناس می‌رود

می‌دانم که بعد از 60 سال سابقه و فعالیت در عرصه بازیگری میلیاردها تومان بودجه به جیب چه کسانی می‌رود.

"زهره صفوی"، بازیگر پیشکسوت سریال‌های تلویزیونی درباره فعالیت‌های اخیر خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: به دعوت آهنج در نقش همسر آتش تقی‌پور با گویش ترکی در یک پرواز اتفاقی را رقم می‌زنیم که تماشای آن برای مخاطبان خالی از لطف نیست.  
 
وی افزود: بسیار از حسن نیت آهنج تشکر می‌کنم و او با رفتار و تلاش حرفه‌ای خود توانست رضایت بازیگران را به دست آورد.  
 
صفوی با اشاره به حضور افراد میلیاردی در سینما تصریح کرد: خیلی‌ها بدون هیچ گونه هزینه‌ای وارد عرصه بازیگری شده و عده‌ای نیز با نداشتن استعدادی به واسطه آشنایان خود دستمزدهای میلیاردی می‌گیرند.  
 
وی ادامه داد: با توجه به بی‌مهری‌ها و حرفه‌ای نبودن اوضاع فعلی کارها در هیچ گونه مراسمی حاضر نمی‌شوم و به سینما و تئاتر هم نمی‌روم.  
 
صفوی افزود: متاسفانه عده‌ای با داشتن یک باند مشخص به خود اجازه ایفای نقش در هر ژانری را می‌دهند و به طور کامل عرصه تصویر را از آن خود کرده‌اند.
 
وی با اشاره به جوانان علاقه مند به حرفه بازیگری گفت: شما جوانان در حال حاضر هیچ کدام از بازیگران قدیمی و با سابقه در عرصه بازیگری چون عزت الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی و بسیاری دیگر را نمی‌بینند و مطمئن باشید کسی هم سراغ آنان را نمی‌گیرد.  
 
صفوی تصریح کرد: با وجود 60 سال فعالیت در عرصه بازیگری بیکار و خانه نشین شده‌ایم و وضعیت ما نیز برای کسی اهمیت ندارد.  
 
بازیگر پیشکسوت تئاتر ادامه داد: اگر جوانان یک ناهار سینما را بخورند، خواهند فهمید که در این عرصه و به افراد باسابقه چه می‌گذرد.  
 
صفوی خاطر نشان کرد: توصیه می‌کنم جوانان سراغ حرفه‌ای روند که بتوانند در کنار علاقه به آن امورات زندگیشان را هم تامین کنند.  

انتهای پیام/ ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.