سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود پاک نیت:

سکانس پایانی "شب دهم" برای من خاطره انگیز بود

"محمود پاک نیت" گفت: سکانس کشتن "آتش تقی پور" و سکانس پایانی مجموعه "شب دهم" جز بهترین و خاطره انگیزترین سکانس‌های بازی‌ام است.

محمود پاک نیت بازیگر مجموعه تلویزیونی "شب دهم" درخصوص تولیدات آثار محرمی به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در آثار محرمی چون "شب دهم" و "وارث" ایفای نقش کردم و به شدت از بودن در این دو اثر مناسبتی لذت بردم.



وی افزود: "شب دهم" و "وارث" علاوه بر متن و کارگردانی از زمان و برنامه ریزی خوبی برای ضبط برخوردار بودند و این خود بعنوان یکی از مهمترین ویژگی‌های تولید، باعث افزایش کیفیت و جذب مخاطبان می‌شود.
 
"پاک نیت" ادامه داد:  امروزه آثار مناسبتی از زمان و پیش تولید خوبی برخوردار نبوده و تولیدات با کیفیت پایین ساخته می‌شود، مثلا برای تهیه آثار محرمی سال آینده باید از امسال فکر کرد تا تولیدات تأثیرگذاری برای به تصویر کشیدن این واقعه ساخته شود.
 
وی در مورد "شب دهم" اظهار داشت: زمانی که فتحی درخصوص بازی در این مجموعه به من پیشنهاد داد به دلیل فیلمنامه کامل و کارگردانی بی عیب و نقص آن با کمال میل پذیرفتم و از ابتدای کار هم شکی درخصوص کیفیت و پذیرفتن اثر از نگاه مخاطبان نداشتم.
 
این بازیگر، درباره‌ی نقش منفی خود در این اثر تصریح کرد: با وجود اینکه در این اثر نقش منفی را به عنوان مجری قانون را بازی کردم که خود متعهد به وظیفه حرفه‌ای‌اش نیست و تنها برای انتقام گرفتن در لباس قانون پنهان شده اما به تصویر کشیدن نقش منفی برای بهتر دیده شدن دیگر بازیگران برایم لذت بخش بود.
 
پاک نیت در مورد سکانس‌های مورد علاقه‌اش در "شب دهم" گفت: سکانسهای مورد علاقه‌ام در این مجموعه سکانس کشتن "آتش تقی پور" و سکانس پایانی "شب دهم" که جزء بهترین و خاطره انگیز ترین سکانس‌های بازیم در این اثر بود.
 
وی ادامه داد: حال و هوای محرم تأثیر بسزایی در ایفای نقش بازیگران دارد و سکانس پایانی بعنوان یکی از ماندگارترین صحنه‌ها به دلیل فضای معنوی‌اش به شدت دیگر بازیگران را تحت تأثیر قرار داده بود.
 
"پاک نیت" خاطر نشان کرد: امیدوارم تولیدات آثار مناسبتی در آینده از پیش تولید و زمان بیشتری برای افزایش کیفیت و انتقال پیام به مخاطبان برخوردار باشد.

انتهای پیام / اس 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.