"یک تکه زمین" نام مجموعه‌ای مناسبتی ویژه محرم که "داریوش ارجمند" به خوبی نقش "حاج حیدر" را به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛مجموعه تلویزیونی "یک تکه زمین" ساخته "مهدی کرم‌پور" سال گذشته برای پخش در ایام محرم از شبکه دو سیما پخش شد.

 در این مجموعه بازیگران توانمندی چون داریوش ارجمند، رویا تیموریان، عنایت بخشی، آتیلا پسیانی حضور داشتند که در آنها داریوش ارجمند نقش اصلی را برعهده داشت.

" حاج حیدر" از نانواهای قدیمی تهران بود که برای پختن نان خمیر را همچون گذشته در ترازو وزن می‌کرد و به بعد به سمت مشتری می‌داد.  
 
پخش این مجموعه در ایام محرم و به تصویر کشیدن نکات ریزی که شاید امروز در زندگی روزمره انسانها کم‌رنگ شده را به خوبی به مخاطبان منتقل کرد و بار دیگر کسب روزی حلال را به همگان گوشزد کرد.  
 
داریوش ارجمند بازیگر توانمند سینما و تلویزیون که این روزها به دلیل عمل چشم در بیمارستان به سر می برد بازیگر با بازی خود مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون نشاند.  
 
این بازیگر پیشکسوت عرصه هنر که همگان آن را با نام مالک اشتر می‌شناسند مجدد گریزی به زندگی ائمه زد و با نشان دادن کسب روزی حلال سبک بال زندگی کردن را به تصویر کشید.  
 
"یک تکه زمین" با داشتن حال و هوایی محرمی تاثیرات خوبی بر روی انسانهای جامعه داشت.  
 
یکی دیگر از نکات مثبت این مجموعه شعر پایانی این مجموعه بود که با صدای "محمد اصفهانی" به شکل زیبایی به جان مخاطبان نشست و هم خوانی شعر و موضوع یک تکه زمین بسیار تحسین برانگیز بود. 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار