سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع دو انفجار شديد در کابل

منابع امنيتي از وقوع دو انفجار شديد در کابل خبر دادند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين‌هوا ؛ يک منبع امنيتي افغانستان روز شنبه از وقوع دو انفجار شديد در کابل، پايتخت اين کشور و احتمال کشته شدن شماري بر اثر اين انفجارها خبر دادند.  

صديق صديقي سخنگوي وزارت کشور افغانستان دقايقي پيش اعلام کرد: نيروهاي پليس در تعقيب يک دستگاه خودروي حامل مواد منفجره بودند و اين خودرو در منطقه پل تکنيک نزديک محل برگزاري لويه جرگه منفجر شد.

صديقي با بيان اينکه هنوز از شمار تلفات و مجروحان احتمالي اين انفجار گزارشي در دست نيست افزود: مجروحان اين انفجار به بيمارستان منتقل شدند و محل انفجار در کنترل نيروهاي امنيتي است.


پليس افغانستان و يک شاهد نیز اعلام کردند انفجاري بزرگ دیگری نزديک محوطه اي در کابل که بزرگان قبيله اي افغانستان هفته آينده در آن گرد هم خواهند آمد تا در خصوص يک قرارداد امنيتي مهم با آمريکا، بحث کنند، روي داد.

يک شاهد گفت صداي اين انفجار اندکي پس از ساعت سه بعد از ظهر به وقت محلي در غرب کابل به گوش رسيد.

سخنگوي پليس کابل نيز وقوع اين انفجار را تاييد کرد و گفت اين انفجار تلفات بر جا گذاشته است اما وي نتوانست شمار تلفات را تاييد کند. اين انفجار در کمتر از صد متري خيمه اي بزرگ روي داد که بيش از دو هزار تن از بزرگان افغان روز پنجشنبه براي بحث در خصوص توافقي امنيتي با آمريکا در آن گرد هم خواهند آمد.

انتهای پیام /
برچسب ها: منابع ، امنیتی ، انفجار ، شدید ، کابل ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.