سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور نماينده ولي فقيه در استان قزوين

مراسم سینه‌زنی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد قزوین برگزار شد

هیات دانشجویی عزاداران محبان اهل بیت (ع) روز گذشته با حضور در دفتر امام جمعه قزوین ، مراسم عزاداری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، روز گذشته مراسم پرفیض، معنوی، عزاداری و سینه زنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

هیات دانشجویی عزاداران محبان اهل بیت (ع) با حضور در دفتر امام جمعه قزوین ، مراسم عزاداری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را برگزار کردند.

"آیت الله باریک بین" ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان قزوین در سخنانی با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، به مسوولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: باید اهداف قیام عاشورا به خوبی تبیین، الگوبرداری و پیاده سازی شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با بیان اهمیت عزاداری بر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بیان کرد: این مصیبت از بزرگ‌ترین مصیبت‌های جهان اسلام است که همواره باید نسبت به آن اهتمام و توجه ویژه شود.
 
وی ادامه داد: امام حسین (ع) و خاندان مطهرش برای رضای خدا و احیای دین جدش با اخلاص به شهادت رسید و ما نیز وظیفه داریم ضمن برپایی عزاداری برای آن امام عزیز در جهت راه آن بزرگوار حرکت کنیم.
 
امام جمعه استان قزوین تاکید کرد: از این که هر ساله مسوولان ، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اخلاص و نیت پاک برای عرض تسلیت به آستان قدس رضوی (ع) می‌روید و عزاداری امام حسین (ع) را با شکوه خاص برگزار می‌کنید باید تشکر ویژه‌ای نمایم.
 
"آیت الله باریک بین" در پایان خاطر نشان کرد: هر ساله در ایام سوگواری ابا عبدالله حسین (ع)، تشکل‌های دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در قالب هیئات و دستجات عزاداری به سوگواری واقعه عاشورا می‌پردازند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.