سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام نوسازي واحدهاي مسکوني زلزله زده هرمزگان تا پايان سال

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: ساخت واحدهاي زلزله زده استان هاي آذربايجان و بوشهر به اتمام رسيده و استان هرمزگان نيز تاپايان امسال به اتمام مي رسد.

عزيز الله مهديان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه بازسازي مناطق زلزله زده آذربايجان به طور کامل به اتمام رسيده است گفت: در حال حاضر در اين مناطق مشغول تسويه حساب با آسيب ديدگان هستيم.  

وي ادامه داد: در اين مناطق قراردادها يکساله بوده و تسهيلات به صورت نقدي و يا به صورت مصالح ساختماني به آسيب ديدگان ارائه مي شد. 

معاون بازسازی بنیاد مسکن با اشاره به اينکه بازسازي مناطق زلزله زده استان بوشهر نيز در حال به اتمام رسيدن است گفت: بازسازي واحدهاي آسيب ديده در اين مناطق در حد سفت کاري بوده و نازک کاري واحدهاي آسيب ديده برعهده متقاضيان است. 

مهديان در ادامه اظهار داشت: تمامي واحدهايي که بنياد مسکن متعهد به ساخت آنها بود در استان بوشهر به اتمام رسيده است. 

وي در ادامه توضيح داد: تسهيلات مصوب شده براي واحدهاي آسيب ديده استان هرمزگان با تأخير بوده و ساخت و ساز در اين مناطق تاکنون به اتمام نرسيده است. 

مهديان در ادامه افزود:  ساخت و ساز در استان هرمزگان نسبت به ساير مناطق متفاوت بوده و ارسال مصالح ساختماني بسيار سخت است. 

معاون بازسازی بنیاد مسکن در ادامه توضيح داد: ارسال مصالح ساختماني براي واحدهاي آسيب ديده استان هرمزگان از مناطق صعب العبور مانند کهنوج کرمان به اين مناطق ارسال مي شود و متقاضيان با مشکل ديرکرد مصالح روبرو هستند. 

وي در ادامه اظهار داشت: اعتبارات براي بهسازي اين مناطق نيز با تأخير ارائه مي شود. 

مهديان در ادامه خاطرنشان کرد: بازسازي واحدهاي مسکوني زلزله زده استان هرمزگان تا پايان امسال و قبل از رسيدن فصل گرما به اتمام مي رسد. 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.