سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دژاگه:

امروز بازی سختی با تایلند داریم

تایلند تیم خوبی است و نشان داد که فوتبال را خوب بازی می کند و در تهران هم با سختی توانستیم آنها را ببریم و من معتقد هستم که امروز به دلیل اينکه در خانه حریف هستيم و زمین و هوادار و همه شرایط به نفع آنهاست، بازی سخت تری هم خواهيم داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دژاگه در خصوص بازی امروز مقابل تایلند گفت: اردوی ما در تایلند که برای دو بازی با این کشور و لبنان است به خوبی در حال پيگيری است و امروز بازی مهمی برای تيم ملی خواهد بود و من فکر می کنم که با تمریناتی که در این يک هفته داشته ايم، اگر همه متمرکزمان بر روی بازی باشد می توانیم بازی را ببریم.

وی در خصوص تیم ملی تایلند گفت: تایلند تیم خوبی است و نشان داد که فوتبال را خوب بازی می کند و در تهران هم با سختی توانستیم آنها را ببریم و من معتقد هستم که امروز به دلیل اينکه در خانه حریف هستيم و زمین و هوادار و همه شرایط به نفع آنهاست، بازی سخت تری هم خواهيم داشت. از سویی دیگر زمین مسابقه هم شرایط مساعدی ندارد و تایلندی‌ها به بازی در اين زمین عادت دارند و بهتر بازی می کنند و امیدوارم بتوانیم بازی امروز را با برد پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم ملی در خصوص نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی افزود: من فکر می کنم تا برزیل وقت داریم و از فرصت باقی مانده بايد نهایت استفاده را داشته باشیم و چند بازی دوستانه و اردوی آماده سازی منظم می تواند برای تیم ملی بسیار خوب باشد چرا که می توانیم در این بازی ها محک بخوریم و ایرادات را پيدا کنيم.

دژاگه تصریح کرد: من فکر می کنم آنها بازیکنان خوبی دارند و اين بازیکنان به خوبی تمرین می کنند و ما هم این موقعیت را داشته و تیم ملی خوبی  داریم و اگر حرفه ای تمرین و کار کنیم  می توانیم به آنجا برسیم و اگر کارهایی که سرمربی تیم ملی با اين سابقه مربیگری طولانی و تجربه بین المللی در جام های جهانی از ما می خواهد را انجام دهیم، موفق خواهیم بود به شرطی که زمان را از دست ندهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.