سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه‌های نشر؛

کتاب "روزگار فراموش شده" در شرف انتشار

کتاب "روزگار فراموش شده" اثر مهدی رضایی با موضوع رمان معمایی- حادثه‌ای در دست انتشار است.

 "مهدی رضایی"، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر مشغول جمع‌آوری مجموعه داستانهای کوتاه هستیم که عنوان کتاب هنوز انتخاب نشده و کتاب شامل 10تا 12 داستان کوتاه است.  
 
وی افزود: در مجموعه داستان کوتاه هم سعی بر انتخاب داستان‌های کوتاه با همکاری یکی از دوستانم دارم تا داستانها را به وسیله نقد و بررسی با حداقل اشتباهات نویسندگی چاپ کنیم. 

رضایی با اشاره به اینکه رمانی در دست انتشار دارد، بیان کرد: رمانم با عنوان "روزگار فراموش" شده به یک موسسه نشر سپرده خواهد شد موضوع رمان معمایی حادثه ای است که وقایع آن در دوران انقلاب رخ می‌دهد. 
 
رضایی ادامه داد: اثر دیگری با عنوان "من بن لادن را کشتم" درباره شخصیت بن‌لادن در دست نگارش است که فعلا تحقیق و بررسی بر روی این کتاب را انجام می دهم و این کتاب تا عید برای طی مراحل چاپ به انتشاراتی سپرده خواهد شد.  
 
این نویسنده اظهار داشت: کتاب تجربیات نویسندگی و خط‌های نویسندگی برای بهار آماده چاپ خواهد شد این کتاب شامل سه بخش نویسندگی، مصاحبه با نویسندگان مطرح کشور و خطاهای نویسندگی است.  
 
وی با اشاره به هدف از نگارش کتاب تجربیات نویسندگی و خطاهای نویسندگی عنوان کرد: خطاهایی که نویسندگان جوان در هنگام نگارش کتاب بیشتر مرتکب می‌شوند در این کتاب ذکر شده و این کتاب پله‌های پیشرفت نویسندگان جوان در نویسندگی را مطرح می‌کند.  
 

 

برچسب ها: نشر ، کتاب ، ادبیات ، معما ، حادثه ، انتشار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.