سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته كتاب صورت مي‌گيرد؛

ارسال محصولات نهاد كتابخانه‌ها به 9 هزار مرکز فرهنگی

مقیمی عراقي گفت: اقلام و محصولات فرهنگی نهاد كتابخانه‌ها به مناسبت هفته كتاب برای کتابخانه‌هاي سراسر كشور و 9 هزار مرکز فرهنگی به صورت رایگان ارسال می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران، مقیمی عراقي گفت: اقلام و محصولات فرهنگی نهاد كتابخانه‌ها به مناسبت هفته كتاب برای کتابخانه‌هاي سراسر كشور و  9 هزار مرکز فرهنگی به صورت رایگان ارسال می‌شود.

ابوالقاسم مقیمی عراقي مدیر کل فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی كشور با بیان مطلب فوق گفت: تولید بوک‌مارک‌ها، فون بردها، پوسترهای «این چند کتاب» و فلش کارت‌های مختلفی که ویژه کودکان و نوجوانان طراحی می‌شود و به کتابخانه‌ها ارسال می‌شود از جمله اقلام و محصولات فرهنگی است که برای کتابخانه‌ها و  9 هزار مرکز فرهنگی به صورت رایگان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به تولیدات فرهنگي نهاد كتابخانه‌ها گفت: به جز این موارد برنامه‌های مختلف فرهنگی به کتابخانه‌هاي سراسر كشور ارسال شده که از طریق کارشناسان فرهنگی استان و همین طور کانون‌های ادبی که در کتابخانه‌ها مستقر هستند اجرا می‌شود.

وی در پایان سخنانش به مسابقات قصه‌خوانی اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات قصه‌خوانی و روخوانی کتاب با حضور خانواده‌های اعضا برای کودکان از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.