سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکدامن:

مدالهایم را یک شبه به دست نیاوردم

سید علی پاکدامن در خصوص کسب مدال طلای مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشوری گفت: مسابقات کشوری شمشیربازی از سطح بالایی برخوردار بود و حریفان خوبی را مغلوب کردم و به مدال طلا نائل شدم.

سید علی پاکدامن شمشیرباز ملی پوش اسلحه سابر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اعلام امادگی بیشتر استانهای کشور برای شرکت در مسابقات شمشیربازی قهرمانی حریفان قدرتمند در این دوره از مسابقات شرکت کردند که این باعث شد تا این رقابت ها در سطح بالایی برگزار شود.

وی ادامه داد: فرزاد باهر ارسباران، مجتبی عابدینی، قربانی و محمد رهبر از حریفان اصلی من این دوره از در مسابقات بودند که توانستم با غلبه بر آنها به مقام نخست دست پیدا کنم.

پاکدامن تصریح کرد: با توجه به تجارتی که پیش از این مسابقات جهانی بود و در مسابقات آسیایی شانگهای چین و اخیرا در مسابقات آسیایی کویت به دست آورده بودم توانستم با غلبه بر حریفان مدال با ارزش طلای این دوره از مسابقات را به دست آورم و این نتیجه چندین سال تجربه است و یک شبه به دست نیامده است.

 ملی پوش شمشیربازی افزود: سال گذشته نیز در مسابقات آسیایی که به میزبانی فیلیپن برگزار شد توانستم به مقام قهرمانی آسیا نائل شودم پس از آن نیز در مسابقات آسیایی که چند ماه گذشته در شانگهای چین برگزار شد توانستیم به  عنوان نائب قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم و تیم چین که به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا و جهان محسوب می‌شود را کنار بگذاریم و پرچم کشورمان را بر اوج ببینیم خوشحال هستم که توانستم بار دیگر از عنوان قهرمانی ام دفاع کنم.

پاکدامن تاکید کرد: فخری یکی از مربیان خوب اسلحه سابر است که توانسته با هدایت تیم ملی شمشیربازی به ویژه بازیکنان اسلحه سابر شرایطی را فراهم آورد که پس از 14 سال بتوانیم تیم چین که یکی از مدعیان اصلی شمشیربازی آسیا است را کنار بگذاریم و آن هم در شرایطی که فدراسیون با بودجه اندکی دست و پنجه نرم میکرد رنکمان را افزایش دهیم و در مسابقات جهانی بوداپست با رنک بالایی حضور پیدا کنیم.

 ملی پوش شمشیربازی خاطرنشان کرد: باقرزاده با تلاش‌های خود توانست مشکلات مالی فدراسیون را مدیریت کند و تیم ملی را در شرایط سخت مالی به مسابقات آسیایی چین و کویت و مسابقات جهانی شمشیربازی بوداپست اعزام کند تا شمیشیربازان همچون گذشته بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنندو مدال رنگینی نصیب کشورمان شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پاکدامن ، شمشیربازی ، مدال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.